این مرد در استخرهای تهران دسیسه شیطانی داشت+عکس

 رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق محتویات کمد مشتریان استخرهای پایتخت خبر داد.به گزارش رکنا، سرهنگ کیوان ظهیری رئیس پلیس Police پیشگیری تهران بزرگ گفت: با توجه به شکایت‌های مردمی مبنی بر به سرقت Stealing رفتن اموال آن‌ها در استخرهای پایتخت، پرونده ای در این خصوص تشکیل و رسیدگی به آن در دستور کار ماموران پلیس پیشگیری پایتخت قرار گرفت.

وی افزود: با رصد اطلاعاتی و بررسی تصاویر به دست آمده سارق سابقه دار توسط ماموران شناسایی و در یک عملیات نسبت به دستگیری وی اقدام شد.

سرهنگ کیوان ظهیری

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد: با توجه به شناسایی سارق توسط شاکیان پرونده، وی به انجام سرقت کارت‌های بانکی، تلفن همراه و ساعت و کیف پول شهروندان اعتراف کرده که در مجموع ارزش مالی وسایل سرقتی بالغ بر 500 میلیون تومان است.

وی در خصوص نحوه سرقت توسط متهم اظهار کرد: سارق ابتدا در زمان ورود به استخر با حضور در کنار شهروندان زمانی که آن‌ها در حال پرداخت مبلغ ورودی به استخر و تهیه بلیط بودند، با اعلام رمز کارت بانکی توسط مراجعه کنندگان به استخر، متهم رمز را به خاطر سپرده و با یاد داشتن شماره کمد حاوی وسایل شخصی شهروندان در زمانی که آن‌ها مشغول شنا بودند به سراغ کمد محتویات لوازم مشتریان آمده و نسبت به سرقت وسایل اقدام می‌کرده است.

سرهنگ ظهیری با بیان اینکه شهروندان در زمان خرید، رمز کارت بانکی خود را به فروشندگان و متصدیان مراکزی که به آنجا مراجعه می‌کنند اعلام نکنند، خاطرنشان کرد: بارها توسط پلیس این موضوع اعلام شده است که شهروندی نسبت به اعلام رمز کارت بانکی خود اقدام نکند لذا در زمان پرداخت وجه و تسویه حساب با فروشگاه‌های خرید، خودشان رمز بانکی خود را وارد کنند و مراحل پایانی خرید را انجام دهند تا با مشکلاتی این چنینی مواجهه نشوند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

فیلم پر بازدید از حادثه تلخ برای یک مرد که قصد شیرجه در استخر را داشت

کدخبر: 447168 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟