این 2 مرد اصفهانی پروتز قاچاق وارد می کردند

به گزارش رکنا، رئیس کل دادگستری استان اصفهان با اشاره به دادگاه دو اخلالگر نظام اقتصادی که صبح امروز در دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی برگزارشد، اظهار کرد: متهمان این پرونده به نام‌های حمید رضا جان قربان و آزاده سجادیه به اتهام اخلال در نظام اقتصادی کشور از طریق وارد نمودن پروتز و ایمپلنت‌های اسکلتی به صورت قاچاق Contraband و غیرمجاز و بدون هماهنگی با اداره گمرک و سایر مراجع ذیصلاح قانونی مورد محاکمه قرار گرفتند.

خسروی وفا خاطرنشان ساخت: ارزش تقریبی اقلام قاچاق شده توسط این دو متهم ۲۳۰ میلیارد تومان برآورد شده است.

وی اضافه کرد: در جلسه این دادگاه اتهامات کیفرخواست صادره به متهمان تفهیم و هر یک از آنان به همراه وکیل مدافع از خود دفاع کردند.

این مقام قضایی در استان اصفهان افزود: قضات این دادگاه با ختم رسیدگی وارد شور شدند و حکم نهایی در آینده اطلاع رسانی خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان با اشاره به اینکه تا کنون چهار جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات متهمان و مفسدان و اخلاگران در نظام اقتصادی در این شعبه ویژه تشکیل شده است تصریح کرد: دستگاه قضایی استان با رسیدگی سریع و قاطع اشد مجازات‌های قانونی را در خصوص افرادی که با سوءاستفاده و فرصت طلبی از شرایط اقتصادی کنونی کشور امنیت، آسایش و معیشت مردم را با اعمال مجرمانه خود هدف قرار می‌دهند اعمال خواهد کرد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 446889 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟