به گزارش رکنا، بامداد آخرین روزهای پاییزی تیم های یگان امداد انتظامی شهرستان همدان در حال گشت زنی در خیابان های شهر همدان بودند که سرنشینان خودروی سواری پراید شک آنها را برانگیخت.

گشت پلیس Police به خودروی سواری پراید نزدیک شد اما راننده این وسیله نقلیه پس از دیدن عوامل انتظامی پا را بر روی پدال گاز فشار داده و فرار Escape را بر قرار ترجیح می دهد.

تعقیب و گریز ساعت حوالی چهار بامداد از بلوار آزادگان شهر همدان آغاز و این ماجرا با فرار مظنونان به تعقیب و گریزی نفس گیر تبدیل می شود.

متهمان بدون توجه به هشدار و آژیر پلیس جاده های شهر همدان را با سرعت هولناکی می پیمودند تا بلکه بتوانند از این مهلکه بگریزند.

متهمان که حالا خود را در مخمصه می دیدند و دستگیری را قریب الوقوع می دانستند دست به یک ترفند برای گریز از این ماجرا می زنند.

راننده خودروی سواری پراید با پیچیدن به یکی از خیابان ها سرعت خودرو را به یکباره کاهش داد تا یکی از سرنشینان با پای پیاده از محل دور شده و آنها پلیس را مشغول و سرگرم خود کنند.

البته به گفته فرمانده انتظامی شهرستان همدان این اقدام آنها بی نتیجه ماند و فرد پیاده پس از یک تعقب و گریز کوتاه در چنگال قانون Law گرفتار شد.

سرهنگ جمشید باقری بیان کرد: یکی از سرنشینان ابتدا بسته مشکوکی را به بیرون از خودرو پرتاب کرده سپس اقدام به فرار می کند.

وی اضافه کرد: 2 تن از ماموران بسته مشکوک را کشف کرده و متهم را پس از تعقیب و گریزی کوتاه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان ادامه داد: دو متهم دیگر که با سواری پراید در حال فرار بودند خود را در محاصره چند خودروی پلیس دیده و مجبور به توقف می شوند و این تعقیب و گریز با دستگیری متهمان پایان می یابد.

سرهنگ باقری با بیان اینکه بسته مشکوک حاوی یک کیلوگرم هروئین بود بیان کرد: متهمان شامل 2 مرد و یک زن از اعضای یک خانواده هستند که در بازجویی های به جرم Crime خود اعتراف کردند.

وی گفت: این افراد دارای سابقه کیفری بوده بنابراین برای تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس مبارزه با مواد مخدر Drugs استان قرار گرفتند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 446218 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟