به گزارش گروه حوادث رکنا، منوچهر 30 ساله رئیس باند گرگ های خونخوار در حالیکه به اتهام آزار و اذیت زنان و زورگیری دستگیر شده است، زمانی که در مقابل بازپرس قرار می گیرد می گوید: ۱۳سال قبل هم با دختری ازدواج کردم که حاصل آن ۳فرزند بود و دخترم اکنون ۱۲ساله است در ۱۲سالگی معتاد Addicted شدم. آن روزها در ده زندگی می کردم. اولین بار با استعمال مصرف کریستال و شیشه مواد را شروع کردم.

او گفت: برای تأمین هزینه های مواد در یک فروشگاه پوشاک مشغول کار شدم ولی خیلی زود صاحبکارم مرا اخراج کرد. بیکار بودم و سرقت های کوچک مانند کیف قاپی انجام می دادم. ۶ماه قبل در شهرستان از یک پزشک Doctor زورگیری کردیم و با باندی که تشکیل داده بودم به زورگیری از زن ها و آزار و اذیت آن ها روی آوردم.

وی افزود: در آخرین موردی که قصد قربانی به زن جوانی را داشتم توسط پلیس شناسایی شدم و پس از یک تعقیب و گریز 4 ساعته و شلیک 35 گلوله دستگیر شدم.

یکی از شاکیان که قربانی آزار و اذیت بود گفت: وقتی منوچهر داخل خودرو چاقو را زیر گلویم گذاشت و قصد داشت به زور مرا اذیت کند، خواستم مقاومت کنم اما عضو دیگر باند گفت: او «خونخوار» است و تو را می کشد پس هیچ حرکتی نکن!

بنابراین گزارش، بازپرس پس از اینکه دستور انتقال متهم به بازداشتگاه را صادر کرد، برای وی کیفر خواستی با اتهام افساد فی الأرض صادر کرد.

 

کدخبر: 443761 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟