2 دزد تهرانی یک پلیس را زیر ماشین له کردند + عکس

سرهنگ سعدالله گزافی، معاون عملیات پلیس Police آگاهی تهران گفت : ساعت 7:40 پنج شنبه 24 آبان ماه سال جاری مأموران گشت پلیس آگاهی در پاسگاه نعمت آباد به یک دستگاه خودروی پژو 405 خاکستری به شماره * ن42 ایران 99 با 2 نفر سرنشین مظنون شدند که در ادامه مشخص شد خودرو دارای سابقه توقیف مبنی بر سرقت Stealing خانه در یکی از استان های غربی است .

مأمورین گشت پلیس آگاهی به راننده خودرو پژو 405 دستور ایست داده اما راننده ی آن با افزایش سرعت و انجام حرکات خطرناک به سمت بزرگراه شهید چراغی اقدام به فرار Escape کرد.

در ادامه ، مأموران در چندین نوبت به راننده خودروی متواری دستور ایست داده اما متهمان برخلاف دستور پلیس همچنان به فرار خود ادامه می دهد .

در ادامه تعقیب و گریز ، مأموران برای متوقف کردن خودرو پژو 405 اقدام به شلیک چندین تیر هوایی کردند ؛ نهایتا خودرو متواری در تقاطع یافت آباد متوقف شد اما راننده آن با کوبیدن ضربات محکم به تعدادی از خودروها همچنان به تلاش خود برای فرار از دست مأموران ادامه داد .

مأمورین گشت پلیس آگاهی به منظور دستگیری سرنشینان خودرو پژو 405 و جلوگیری از وارد شدن خسارت به خودروهای شهروندان به صورت پیاده وارد عمل شده تا سرنشینان آن را مهار و دستگیر کنند که در این زمان راننده پژو 405 با حرکت دنده عقب به سمت آنها حمله ور شده و یکی از مأموران از ناحیه هر دو پا دچار مصدومیت می شود .

سرهنگ کارآگاه سعدالله گزافی با اعلام خبر دستگیری هر دوسرنشین خودرو پژو 405 متواری عنوان داشت : نهایتاً با شلیک تیر به سمت لاستیک های خودرو پژو 405 و واکنش دیگر مأموران واحد گشت ، خودرو پژو 405 متوقف و راننده ی آن همراه سرنشین دوم خودرو دستگیر و به پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند و افسر گشت پلیس آگاهی نیز برای انجام اقدامات درمانی به بیمارستان فیاض بخش منتقل شد .اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 438924 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟