نوزدهم آذر سال 93 دختر دانش‌آموزی سراسیمه به اداره پلیس Police ورامین رفت و گفت: سه پسر مرا با خودروی تیره رنگی ربوده و به مکان نامعلومی بردند و دو نفر از آنها به من تجاوز Rapeکردند.
به‌دنبال شکایت دختر نوجوان خیلی زود هر سه متهم دستگیر و به اتهام زنای به‌عنف در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شدند. در نخستین مرحله از محاکمه، متهمان از اتهام تجاوز تبرئه شدند اما قضات دیوانعالی این حکم را رد کرده و با توجه به نقض این حکم بار دیگر پرونده در شعبه دیگری از دادگاه کیفری روی میز قضات قرار گرفت.
در آغاز جلسه نگار به‌ عنوان شاکی پرونده به دادرسان دادگاه گفت: من با پسر جوانی به‌ نام سعید دوست شدم، او چند بار مرا از مدرسه به خانه رساند تا اینکه یکبار او و دوستانش مرا سوار خودروی تیره رنگی کردند و به زور به مکان نامعلومی بردند و سعید و یکی از دوستانش به‌ نام فرید به من تجاوز کردند.
پس از محاکمه دو پسر جوان با توجه به مدارک پزشکی قانونی که حاکی از تجاوز بود سعید 23ساله و فرید 20 ساله به اتهام زنای به‌ عنف به اعدام execution محکوم شدند.
این حکم سرانجام با مهر تأیید قضات شعبه 43 دیوانعالی کشور روبه‌رو شد و دو متهم شیطان Evilصفت در یک قدمی چوبه مرگ قرار گرفتند.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 430078 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟