2 مرد اصفهانی را به رگبار بستند +عکس تلخ

به گزارش رکنا، نیمه شب گذشته نیروهای یگان محیط زیست پارک ملی و پناهگاه حیات وحش قمیشلو حین گشت زنی متوجه نور پروژکتور درون دشت شدند.

دو نفر از محیطبانان جهت بررسی موضوع بوسیله خودروی سازمانی به سمت محل مشاهده نور حرکت نموده و متوجه شدند دو شکارچی متخلف بوسیله یک موتورسیکلت اماراتی به همراه یک اسلحه شکاری مشغول پروژکتورکشی جهت شکار آهو هستند.

محیطبانان جهت برخورد قانونی با متخلفین وارد عمل شدند اما شکارچیان غیرمجاز به محض مشاهده خودروی محیط زیست اقدام به فرار Escape نموده و مامورین نیز به تعقیب متخلفین پرداختند.

در جریان تعقیب و‌ گریز موتورسیکلت متخلفین به دلیل ناهموار بودن مسیر واژگون شده و شکارچیان روی زمین افتادند.

در این هنگام یکی از محیطبانان از خودرو پیاده شد و به سمت شکارچیان حرکت کرد اما یکی از متخلفین با اسلحه شکاری و از فاصله نزدیک به سمت محیطبان شلیک کرده و وی را مجروح نمود.

شکارچی متخلف پس از زخمی نمودن اولین محیطبان مجددا به این بار به سمت خودروی محیط زیست شلیک نموده و راننده خودرو را نیز هدف گلوله قرار داد.

محیطبان مجروحی که روی زمین افتاده بود با مشاهده این صحنه، با استفاده از قانون Law بکارگیری سلاح به منظور حفظ جان خود و همکارش به سمت ضارب شلیک نموده و وی را هدف گلوله میدهد.

پس از این حادثه Incident دو محیطبان و شکارچی مجروح توسط عوامل اورژانس به بیمارستان های شاهین شهر و اصفهان منتقل شدند.

0520

متاسفانه شکارچی مجروح بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

محیطبانان مجروح پس از انتقال به اتاق عمل و انجام جراحی هم اکنون تحت مداوا هستند.

از شکارچیان غیرمجاز یک اسلحه شکاری غیرمجاز و یک موتورسیکلت اماراتی قاچاق Contraband کشف و ضبط شده است.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 426295 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟