گزارشگر معروف فوتبال درگذشت +عکس

هر چقدر که فوتبال در بازی‌های ویدیویی طی سال‌های اخیر با نام فیفا و گزارشگر معروفش یعنی مارتین تایلر شناخته می‌شود، تا دهه پیش این وزرش در دنیای ویدیو گیم با سری PES و پیتر براکلی شناخته می‌شد. براکلی از ۲۰۰۲ همکاری خود را با این سری آغاز کرد و تا بازی خاطره‌انگیز PES 2006 ادامه داد.

بسیاری اعتقاد دارند که او سطح گزارشگری در بازی‌های ویدیویی ورزشی را در آن زمان چند پله ارتقا داد. کاربران PES پیتر را بیشتر به خاطر جملات معروفش همچون «با غروب آفتاب هم هوا قصد خنک‌تر شدن را ندارد» و «این بازی به دل افرادی که آن را می‌فهمند خواهد نشست» معروف بود.

پیتر همچنین به خاطر برنامه فوتبالی معروفش در سری آ ایتالیا با نام «فوتبال ایتالیا» نیز طرفداران زیادی بین علاقه‌مندان به فوتبال این کشور داشت. در ضمن، براکلی به عنوان یک طرفدار دو آتشه باشگاه برایتون که طی فصل اخیر علیرضا جهانبخش هم به آن پیوسته است، شناخته می‌شد.

به مناسبت مرگ او، باشگاه برایتون این متن را در صفحه توییتر رسمی خود منتشر کرد: «همه ما در برایتون از شنیدن خبر فوت او ناراحت شدیم و در این لحظه بهترین آرزو‌ها را برای خانواده و دوستان پیتر داریم.»

بعد از روزهای اوج کونامی با PES 2006، این کمپانی در نسخه بعدی از این سری یعنی PES 2008 از دو گزارشگر جدید با نام‌های جان چمپیون و جیم بکلی استفاده کرد که این تغییر باعث شد که بخش گزارشگری PES برای سال‌های طولانی به عقیده منتقدان و کاربران به یکی از نقاط ضعف اصلی آن تبدیل شود.

مشکل گزارشگر این سری همچنان با پرجاست و همانطور که قبل از این در بررسی PES 2019 هم به این نکته اشاره کردیم، گزارشگران بازی هنوز هم همان دیالوگ‌های تکراری سال گذشته را برای شما تکرار می‌کنند.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 426122 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟