ماجرا از سال 95 با ناپدید شدن مرد جوان آغاز شد و کارآگاهان در تحقیقات گسترده‌ای پی بردند این جوان در آخرین تماس‌های تلفنی‌اش با مردی به‌نام مجید در ارتباط بوده است.
مجید بازداشت شد و پس از چند بار بازجویی لب به اعتراف گشود و راز جنایتش را فاش کرد. وی به کارآگاهان جنایی گفت: وقتی به رابطه پنهانی همسرم با مقتول پی بردم نتوانستم خودم را کنترل کنم و با کشیدن او به حوالی بزرگراه آزادگان او را با ضربات چاقو کشتم و بعد برای اینکه راز جنایت Crime مخفی بماند با همکاری دو نفر از کارگرانم جسدش را در بیابان دفن کردیم.من نمی‌خواستم او را بکشم و ناخواسته دستم به خون آلوده شد.
وقتی این جملات در جلسه دادگاه دیروز در شعبه 11 دادگاه کیفری بیان شد خواهر مقتول از جایش بلند شد و او را به باد کتک گرفت به‌طوری که رسیدگی به این پرونده دقایقی با تأخیر ادامه یافت.
دو کارگر همدست متهم هم با انکار قتل Murderادعا کردند ما فقط به دستور صاحبکارمان جسد را به‌ جای دیگری بردیم و دفن کردیم. او به ما گفت که این شخص به همسرش تعرض کرده و مسأله ناموسی است.
پس از پایان جلسه که به‌صورت غیرعلنی برگزار شد قضات برای صدور حکم وارد شور شدند. خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید
معصومه مرادپور

 

کدخبر: 425987 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟