به گزارش رکنا، یازدهم مهر امسال بود که پرونده‌ای با موضوع سرقت Stealing به شیوه بیهوشی از کلانتری ۱۲۷ نارمک به پایگاه چهارم پلیس Police آگاهی تهران بزرگ فرستاده شد. شاکی پرونده مدعی بود که سرقت توسط باجناقش انجام شده است.

مالباخته پس از حضور در پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: همسرم به همراه اعضای خانواده‌اش به شهرستان رفته بودند؛ روز سه‌شنبه هشتم شهریور ما به همراه پدرخانم و باجناقم در خانه پدر همسرم بودیم؛ حوالی ساعت 10 شب بود که باجناقم برای ما نسکافه آورد. اما پس از نوشیدن مقداری از نسکافه هر دو نفرمان از هوش رفتیم. روز بعد، حوالی ظهر با حالت گیجی به هوش آمدم و پس از رسیدن مادر همسرم از شهرستان متوجه سرقت مقادیری طلا و جواهرات، وجه نقد، اسناد مالکیت خودرو، دسته چک و مقادیری لوازم دیگر از خانه خودم و پدرهمسرم شدم.

کارآگاهان با توجه به اظهارات شاکی پرونده اقدام به شناسایی محل سکونت باجناق شاکی به نام علیرضا در منطقه تهرانپارس کرده، ضمن هماهنگی با مقام قضایی این شخص در محل سکونتش دستگیر و در بازرسی از محل قسمتی از مدارک شناسایی سرقت شده کشف شد.

با انتقال متهم به پایگاه چهارم پلیس آگاهی، مردجوان در تحقیقات اولیه منکر سرقت شده، اما درادامه وقتی با مستندات وشواهد روبه رو شد و بخشی از اموال مسروقه نیز توسط مأموران از او کشف شد به ناچار به سرقت از خانه پدر همسرش اعتراف کرد.

سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی در ادامه افزود:متهم با صدور قرار قانونی از سوی مقام قضایی در اختیار پلیس قرار گرفته و تحقیقات از متهم برای شناسایی انگیزه وی و کشف همه اموال مسروقه ادامه دارد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

عکس / مردی با سر بریده مادرش به کلانتری رفت

راننده های تهرانی از این زن لاغر اندام می ترسیدند! + عکس پروانه

دهکده پزشکان ایران / روستایی که از 200 خانوار، 175 پزشک بیرون آمده است + عکس

توطئه نسرین برای زن داود / او این مرد را فقط برای خودش می خواست

مرگ زن اره ای در زندان زنان / او پسر تهرانی را تکه تکه کرد

امید لپ تاپ گرانقیمتش را فروخت تا با 2 دختر قرار بگذارد!

کلاهبرداری از همسایه ها به بهانه تشییع جنازه دختر

مرد مشهدی زنش را زنده زنده در پشت بام خانه به آتش کشید

فیلم هولناک ریزش پل کیازنیک املش

بشین پاشو دادن مأموران راهور به چند جوان در جاده چالوس! + فیلم

جزئیات گروگان گرفتن زن حامله در مشهد / عملیات 2 بامداد شروع شد

مد جدید بچه پولدارها؛ دور دور با حیوانات عظیم الجثه

گلوله خشم شوهر 70 ساله ، قلب زن بی نوا را نشانه گرفت

تجاوز به شیر برای باریدن باران ! + عکس هولناک

پسر ثروتمند تهران را تکه تکه کردند ! + عکس

کدخبر: 422889 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟