تفریح 3 جوان شهرستانی با ماشین دزدی در تهران + عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا،  سرهنگ کارآگاه محسن معظمی گودرزی ، رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت : روز 26 خرداد 97 پرونده ای با موضوع کشف یک دستگاه خودرو پژو پارس به شماره انتظامی ایران 10 / *** هـ 88  همراه یک متهم از کلانتری 181 عوارضی برای رسیدگی تخصصی در اختیار پایگاه دوم پلیس آگاهی قرار گرفت .

پایگاه دوم

در تحقیقات اولیه مشخص شد که متهم دستگیر شده همراه 2 نفر دیگر قصد سرقت Stealing خودروی پژو پارس را داشتند که با حضور ماموران کلانتری اقدام به فرار Escape کرده اما پس از تعقیب و گریز یکی از سارقان دستگیر و 2 نفر دیگر از محل متواری شدند .

متهم دستگیر شده در شرایطی مدعی بود که همراه دوستانش برای تفریح کردن به تهران آمده که مشخص شد خودرو پژو پارس توقیف شده دارای سابقه سرقت است و همچنین آلات و ادوات ویژه سرقت خودرو نیز از داخل خودرو کشف شده بود .

در ادامه تحقیقات و با بهره گیری از بانک اطلاعات مجرمان سابقه دار در پلیس آگاهی ، کارآگاهان ضمن شناسایی هویت واقعی متهم بنام "اصغر . ر" که در مراحل اولیه ی دستگیری خودش را با هویت مجعول به مأموران معرفی کرده بود اطلاع پیدا کردند که وی یکی از مجرمان سابقه دار و حرفه ای در زمینه سرقت با 8 فقره سابقه محکومیت کیفری است.

سرهنگ کاراگاه محسن معظمی گودرزی با اشاره به ادامه رسیدگی به این پرونده برای شناسایی دیگر جرایم ارتکابی اعضای این گروه از سارقین خودرو گفت : با توجه به شواهد و دلایل بدست آمده متهم دستگیر شده که چاره ای جز اعتراف نداشت صراحتا به بیش از 15 فقره سرقت خودرو و همچنین معرفی 2 همدست خود اعتراف کرد که با انجام تحقیقات شبانه روزی تعدادی از محل های سرقت و مالباختگان و همچنین خودروهای مسروقه کشف شد و در حال حاضر ضمن هماهنگی با بازپرس محترم شعبه 15 دادسرای ناحیه 5 تهران ، اقدامات برای دستگیری دیگر متهمان پرونده در دستور کار کارآگاهان پایگاه 2 پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است .

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

حالم با دیدن پسر مورد علاقه ام در فامیل بد می شود!

حمله جن ها به مرد جوان در کرج + فیلم 16+

اعتراف تلخ عمه لیلا به حمید / با او در کودکی چه کرده بودند؟

نقشه زن 38 ساله برای ازدواج شانسی با پسر 23 ساله

محاکمه راننده شیطان صفت اینترنتی با شکایت زن شیرازی + فیلم و عکس

پایان مرگبار علاقه 2 پسر به یک دختر کرجی

تجاوز وحشیانه راننده تاکسی اینترنتی تهران به زن شیرازی + فیلم و عکس

ثروت سوسن و سامان باعث طلاق آن ها شد!

دردسر مرگبار جا ماندن گاز استریل در شکم زن تهرانی پس از زایمان

ناگفته های تلخ حلیمه 11 ساله از تلخی های زندگی اش+ فیلم گفتگو

مرد شیطان صفت ییلاق ماسال دستگیر شد / او به زن تجاوز کرده بود

اعتراف قاتل تاره فارس ملکه زیبایی عراق + عکس و جزئیات

تجاوز به دختر باکره در خانه زن مطلقه+عکس

خبر خوش برای خریداران مسکن در تهران

کدخبر: 420579 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟