هفته گذشته آژیر یکی از طلافروشی‌های پایتخت به صدا درآمد و به‌دنبال اعلام این خبر مأموران کلانتری راهی محل شدند. با حضور در طلافروشی آنها مرد جوانی را دیدند که توسط مرد طلافروش و سه نفر از دوستانش دستگیر شده بود.

مرد طلافروش در تحقیقات گفت: با سه نفر از دوستانم داخل مغازه بودیم که مردی با اسلحه کلت کمری وارد مغازه شد. اسلحه را به سمت من گرفت و تهدید کرد که هر چه طلا داخل ویترین است را به او بدهم. درحالی که قصد داشتم طلاهای داخل ویترین را به او بدهم در یک لحظه آژیر هشدار را به صدا درآوردم. با شنیدن صدای آژیر رنگ از چهره سارق مسلح پرید و متوجه شدم که اسلحه‌ای که در دست دارد قلابی است. به همین دلیل با اشاره به دوستانم، به سمت سارق رفته و او را خلع سلاح کردیم. زمانی که اسلحه‌اش را گرفتم مطمئن شدم که قلابی بوده است.

سارق مسلح برای تحقیقات در اختیار بازپرس شعبه دوم دادسرای ویژه سرقت Stealing قرار گرفت. اما مرد شیشه‌ای نه تنها سرقت را قبول نکرد بلکه مدعی شد صاحب مغازه سرش را کلاه گذاشته است.او گفت: چند روز قبل انگشتر و النگوی طلای مادرم را به مغازه طلافروشی بردم و طلافروش تنها یک میلیون تومان بابت این طلاها به من داد. بعد از فروختن طلاها وقتی دوستانم از ماجرا با خبر شدند گفتند مرد طلا فروش سرم کلاه گذاشته است و طلاهایی که به او فروخته‌ام خیلی گران‌تر از این مبلغی است که دریافت کرده‌ام.

من هم به نشانه اعتراض و برای دریافت مابقی پولم چندین بار به مغازه طلافروشی رفتم اما او قبول نکرد. هر چه اصرار کردم بی‌فایده بود برای همین تصمیم گرفتم از او انتقام بگیرم. اسلحه قلابی را تهیه کردم و به مغازه طلافروشی رفتم. با تهدید اسلحه می‌خواستم پولم را بگیرم که او آژیر خطر را به صدا درآورد و به همراه دوستانش مرا دستگیر کردند.

باتوجه به اظهارات متفاوت سارق جوان، بازپرس بهشتی او را در اختیار کارآگاهان اداره یکم پلیس Police آگاهی پایتخت قرار داد تا تحقیقات در رابطه با این موضوع ادامه یابد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

فاجعه در جاده اصفهان / زن جوان چگونه 26 مسافر اتوبوس را نجات داد + فیلم و جزئیات

شیر زن شمالی همه را انگشت به دهان کرد+ عکس

فهرست دارایی 38 وزیر و 1000 مقام دولتی منتشر شد !

حمله وحشتناک کفن پوشان موتورسوار به یک محله در ورامین + فیلم

فیلمی تازه از لحظه تیرباران ملکه زیبایی عراق داخل ماشین لاکچری اش + تصویر

جسد تکه تکه زن مطلقه در استخر خصوصی ویلا +عکس

اعتراف تلخ عمه لیلا به حمید / با او در کودکی چه کرده بودند؟

اقدام وحشتناک زن بی رحم برای محبوبیت در اینستاگرام + عکس

حمله جن ها به مرد جوان در کرج + فیلم 16+

تجاوز وحشیانه راننده تاکسی اینترنتی تهران به زن شیرازی + فیلم و عکس

اعتراف قاتل تاره فارس ملکه زیبایی عراق + عکس و جزئیات

تجاوز به دختر باکره در خانه زن مطلقه+عکس

کدخبر: 420539 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟