به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، بابک ۴۰ساله پس از انتقال به اتاق بازپرس ویژه قتل Murder گفت: من و کیوان دوستان صمیمی بودیم و بارها با یکدیگر به خارج از کشور مسافرت کردیم خیلی از مسائل شخصی و خانوادگی خود را برای یکدیگر بازگو می کردیم.

وی ادامه داد: او از این که من زن دیگری را صیغه خود کرده بودم خبر داشت، همه چیز خوب بود تا اینکه متوجه شدم او با همسر صیغه ای من در ارتباط است و حتی چندین بار به دور از چشم من به خانه زن صیغه ایم رفته بود، این ماجرا باعث شد تصمیم قتل هر دوی آن ها را بگیرم.

متهم بیان کرد: یک شب به سراغ همسر صیغه ایم رفتم و پس از قتل او با دوستم قرار گذاشتم او را به بهانه ای به رستوران کشاندم وقتی ساعت ۸ شب به محل قرار آمد و مرا دید با تعجب پرسید چرا رنگ و رویت پریده؟ و من در حالی که استرس زیادی داشتم گفتم چیزی نیست!! چند دقیقه ای با هم قدم زدیم او درشت اندام بود و من نمی توانستم مستقیم با او درگیر شوم به همین خاطر با تکه آهنی و از پشت سر ضربه محکمی به سرش زدم.

وی ادامه داد: وقتی روی زمین افتاد با وارد آوردن ضربات دیگر او را کشتم و بعد برای صحنه سازی های بعدی، چادر رنگی زنانه را دور جسد پیچیدم و آن را داخل دیگ بزرگ رستوران قرار دادم و پس از آن نیز دیگ را با خودروی مقتول به جاده خاکی روستا بردم و جسد را در آن جا رها کردم. از این که شناسایی شوم خیلی می ترسیدم به همین خاطر خودروی مقتول را در همان محل رها کردم و روز بعد پس از آن که جسد پیدا شد نزد خانواده اش رفتم.

بابک گفت: آن روز دسته گل بزرگی هم خریدم و برای این که ذهن آن ها را منحرف کنم گفتم کیوان با زن های دیگر ارتباط داشت من بارها او را نصیحت کردم که دست از این کارها بردارد ولی او گوش نمی کرد فکر می کنم کیوان را به خاطر مسائل ناموسی کشته اند، چادر زنانه ای هم که دور جسد بود بیانگر همین موضوع است.

متهم به قتل در ادامه گفت: چند روز بعد ماموران پلیس Police آگاهی مرا به جرم Crime قتل در محل کارم بازداشت کردند.

بنابراین گزارش بازپرس دستور انتقال متهم به زندان Prison را صادر کرد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

اعدام مادر مقابل چشمان فرزندش+عکس

اقدام شنیع زن جوان با 5 عضو شورای شهر بابل! / امام جمعه چه گفت ؟! + سند

آخرین خبر از اولین اعدامی مفسد اقتصادی معروف!

اقدام شوم تازه داماد با دستور برادرعروس! + عکس و گفتگو

راز جسد تکه تکه شده دخترانه در کیسه زباله+عکس

زیباترین دختر شهر عروس پنهان بود !

حمله عرب ها به لنج ایرانی در خلیج فارس / ملوان بوشهری کشته شد + عکس

همخوابی زن تهرانی با داماد قبل ازدواج اوبا دخترش

خودکشی لیلای 16 ساله در ویلای مجردی متین 37 ساله!

تجاوز به یک دختر  توسط 5 پسر که فیلم غیر اخلاقی دیدند!

زن خائن دوستانش را به اتاق خلوت شوهرش فرستاد! / طلاق می خواهم

اقدام شنیع پسرجوان با دختری خاص در خانه مجردی!

طلاق یک زن که نام شوهرش را در موبایل خون آشام سیو کرده بود!

دختر جوان فقط خانه های مجردی تهرانی ها را می شناخت!

 

کدخبر: 412902 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟