مرد شیطان صفت با دندان های زن جوان دیگر مرد نیست! + عکس

به گزارش گروه ترجمه رکنا، این زن جوان در هنگامی که مورد تجاوز Rape از جانب مردی غریبه قرار گرفت برای دفاع از خودش او را عقیم کرد.

این مرد متجاوز Rapist به نام فرنیندا مانیلا 28 ساله از روی DNA که خانم آدل فراهم کرده بود هویت سازی شد و سرانجام توسط پلیس Police دستگیر شد.

مادر 29 ساله ای که مورد تجاوز قرار گرفته بود در برنامه زنده تلویزیونی حضور پیدا کرد. او در این برنامه رو به مجریان گفت: او به طرز وحشیانه ای به سمتم یورش برد و من تلاش کردم تا با دندان قسمتی از بدن متجاوز را جدا کنم و به این ترتیب می توانستم اثبات کنم این رابطه به هیچ عنوان مورد رضایت من نبوده است و تجاوز محسوب می شود.

وی افزود: من تلاش کردم تا موجب درد بسیاری برای او شوم و تا آنجایی که ممکن است این مرد شیطانی را از خود دور کرده و بتوانم فرار Escape کنم.

آدل می گوید او در حال رفتن به خانه اش از یک مطب دکتر بود که مرد غریبه به سمتش دوید و او را به طرف دیوار پرت کرد.

طبق گفته آدل این حمله بی شرمانه نزدیک غروب و در ساعت 5 عصر رخ داد. او در ادامه بیان کرد ،زمانی که مرد متجاوز خیلی به او نزدیک شد وی با دندان هایش قسمتی از بدن آن مرد را جدا کرد و سپس ناخن هایش را در چشم ها و پوست او کشید و تلاش کرد تا DNA بیشتری در زیر ناخن هایش برای اثبات این تجاوز و هویت متجاوز جمع آوری کند.

آدل در حالی که قسمتی از گوشت بدن او را در دهانش نگه داشته بود تا خانه اش دوید و اولین کاری که قبل از گفتن این حمله وحشتناک به همسرش انجام داد به سرعت با پلیس تماس گرفت.

او خطاب به بینندگان تلویزیون گفت: 10 سال پیش بعد از اولین تجاوز من آشفته بودم چرا که دختری ساده ، بی تجربه و جوان بودم و نتوانستم به پلیس اثبات کنم که این مرد به من تجاوز کرده است چرا که مدارک کافی برای اثبات آن وجود نداشت.

مانیلا هفته گذشته در دادگاه برای چند فقره تجاوز جنسی محکوم شد و به دلیل مشکلات روانی این متهم ، او طبق دستور قاضی Judge به یک بیمارستان روانی حفاظت شده فرستاده شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

 

کدخبر: 408188 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟