اعتراف داماد خشن به آتش سوزی مرگبار در سعادت آباد تهران /  2 زن و 2 مرد کشته شدند+ عکس

به گزارش گروه جنایی رکنا، شامگاه بیست و ششم بهمن‌ماه سال 92 آتش سوزی در پارکینگ یک مجتمع مسکونی شش طبقه در سعادت آباد به آتش نشانی اعلام شد و ماموران راهی محل شدند. آتش‌سوزی در پارکینگ طبقه منفی دو رخ داده بود و سه خودرو سمند، ‌لندکروز و پرادو در حال سوختن بودند و دود غلیظ تمام ساختمان را فرا گرفته بود.آتش نشانان به مهار شعله ها پرداختند و در طبقه زیر پارکینگ با جنازه دو مرد 31 و 33ساله که از ساکنان ساختمان بودند روبه رو شدند که به خاطر دودگرفتگی جان سپرده بودند.

در بازرسی از طبقات بالا همچنین آتش نشانان با جسد یک زن 59 ساله مواجه شدند که شواهد نشان می داد زن تنها از ترس اش از آپارتمان Apartment خارج شده ولی در راه پله ها دچار دود گرفتگی و تسلیم مرگ شده است.

در حالی که تعداد قربانیان این آتش سوزی مهیب به 3 نفر رسیده بود یکی از اهالی که زن 24ساله ای بود به همراه فرزند خردسالش و دو آتش نشان که مصدوم شده بودند به بیمارستان منتقل شدند اما چند روز بعد زن جوان نیز روی تخت بیمارستان تسلیم مرگ شد تا قربانیان این آتش سوزی به 4 نفر برسند.

با تحقیقات پلیسی روشن شد داماد یکی از ساکنان ساختمان از مدتی قبل پدرزنش را تهدید به آتش سوزی کرده بود.با افشای این ماجرا محسن 35ساله بازداشت شد و گفت برای آتش سوزی خانه پدرزنش دوستش به نام ابوذر را اجیر کرده بود.با اطلاعاتی که این مرد به پلیس Police داد ابوذر در بیست و یکم اسفندماه همان سال ردیابی و بازداشت شد.

وی گفت: وقتی پای درد دل های دوست صمیمی ام نشستم و متوجه درگیری او با خانواده همسر سابقش شدم دلم برایش سوخت و به پیشنهاد او تصمیم گرفتم تا به پارکینگ خانه پدرزنش بروم و لاستیگ خودرو پدرزش را آتش بزنم.

با اعتراف های دو متهم برای ابوذر به اتهام 4فقره قتل Murder و برای محسن به اتهام معاونت در 4جنایت کیفرخواست صادر و پرونده آنها به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

دو متهم دیروز در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی Judge محمدباقر قربان زاده و با حضور یک مستشار پای میز محاکمه ایستادند. در ابتدای این جلسه اولیای دم سه قربانی برای متهمان حکم قصاص خواستند. اما همسر چهارمین قربانی که قیم فرنزد خردسال وی است گفت: دخترم هم در این ماجرا آسیب دید و دچار سوختگی شد. او همچنان با گذشت چند سال از این ماجرا تحت درمان قرار دارد و من دیه می خواهم تا هزینه های درمان فرزندم را تامین کنم.

سپس محسن پشت تریبون دفاع ایستاد و گفت: 2سال قبل از این ماجرا به خاطر دخالت های خانواده همسرم از او جدا شدم و همسرم پسر 6ساله مان را با خود به خارج از کشور برد. من چند بار با پدرزنم صحبت کردم و از او خواستم با همسرم صحبت کند که پسرم را به ایران برگرداند. اما پدرزنم با بی اعتنایی جوابم را داد. من که عصبانی بودم ماجرا را با دوست صمیمی ام ابوذر در میان گذاشتم و او که از این ماجرا ناراحت شده بود نقشه آتش زدن ماشین مدل بالای پدرزنم را کشید و به من قول داد نقشه را به تنهایی اجرا کند. او به خاطر من تصمیم گرفت لاستیک ماشین پدرزنم را آتش بزند و او را بترساند. او به تنهایی نقشه اش را اجرا کرد و من از این نقشه بی اطلاع بودم. حتی بعد از چند روز متوجه شدم در پارکینگ خانه پدرزن سابقم آتش سوزی رخ داده و چهار نفر از ساکنان جان سپرده اند.

سپس ابوذر به دفاع پرداخت و گفت: محسن با حرف هایش مرا فریب داد. او به من مواد مخدر Drugs داد تا مرا برای اجرای نقشه اش اجیر کند. من بنزین را روی لاستیک ماشین ریختم و سپس پارکینگ را ترک کردم. من حتی بعد از این ماجرا از کاری که انجام داده بودم پشیمان شدم ولی با خودم فکر کردم حتما یک نفر از ساکنان متوجه آتش سوزی می شود و آتش را خاموش می کند. ولی ساکنان وقتی متوجه آسوزی شده بودند که آتش به چند خودرو دیگر سرایت کرده و موجب انفجار آنها شده بود.

وی ادامه داد: محسن می گوید من نقشه آتش سوزی را کشیدم ولی او از این ماجرا مطلع بود. حتی قبل از اجرای نقشه به من گفت زمانی که برای آتش سوزی به پارکینگ خانه پدرزنش می روم او به خانه زن مورد علاقه اش که به تازگی با او اآشنا شده می رود تا اگر پلیس به ماجرا پی برد به او مشکوک نشود واو هم شاهدی برای اثبات بی گناهی اش داشته باشد.

در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

کشف حجاب بازیگر زن پس از فریب شوهرش + عکس

حمله تند یک سلطنت طلب به گوگوش، قمیشی و رها اعتمادی! +تصویر

این 11 مرد مفسدان اقتصادی هستند / جزییات حکم دادگاه!

انتشار اولین عکس ها از جنازه های تروریست هایی که به دست سپاه کشته شدند

این مرد کاغذ معمولی را به دلار تبدیل می‌کند! + عکس

دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران درگذشت +عکس

2 مرد شیطان صفت به سگ هم رحم نکردند! / سگ مُرد +عکس

جزییات آخرین مکالمه رباینده هواپیمای مسافربری با برج مراقبت / از پدافند ارتش امریکا می ترسم! + تصویر

سپاه شهادت ۱۱ مرزبان مریوانی را پاسخ داد / هلاکت ۱۵ عضو یک تیم تروریستی در اشنویه

حکم عجیب قاضی برای عقیم شدن مرد شیطان صفت! + عکس

تجاوز در زندان بخاطر خوشگل بودن یک زن

مهران با دوستانش سراغ زن دوستش رفت !

اقدام چندش آور دختر و پسر جوان در واگن اتوبوسی قطار +عکس

در 3 اتاق این خانه زنان حامله می شوند ! + عکس

ارتباط جنسی فرانک با شوهرش در پارکینگ دادگاه خانواده دقایقی قبل از طلاق + عکس

 

کدخبر: 406578 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟