به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ سعید لشینی رییس کلانتری 138 جنت آباد در رابطه با شناسایی و دستگیری این سارق گفت: در پی اجرای طرح رعد توسط پلیس Police پایتخت به منظور شناسایی و دستگیری سارقان، ماموران کلانتری 138 جنت آباد در یکی از طرح های اجرایی رعد موفق به شناسایی سارق سریالی محله جنت آباد شدند.

وی افزود: این سارق با یک دستگاه خودرو سواری سراتو اقدام به سرقت Stealing منازل در این محله می کرد به طوری که در فاصله حدودا 3 کیلومتری محل مورد نظر سرقت خود، خودرویش را در خیابان های همجوار پارک کرده و اقدام به سرقت از منازل از قبل تعیین شده می کرد.

لشینی با اشاره به اعترافات این سارق در بازجویی های به عمل آمده گفت: متهم به 5 فقره سرقت از منازل مسکونی اعتراف کرده است. سارق دارای 27 شاه کلید بوده و از سه طریق اقدام به سرقت می کرده است. یا به وسیله شاه کلید درب منازل را باز می کرد و بدون دردسر اقدام به سرقت می نمود، یا به وسیله تخریب درب منزل سرقت انجام می شده و یا از راه پنجره و تراس وارد خانه مورد نظر می شده است.

رییس کلانتری 138 جنت آباد در ادامه گفت: متهم به دلیل سرقت های متعدد در شهرهای اصفهان، کاشان و کرج سابقه زندان Prison دارد و خودش ساکن اطراف کرج است و چندین مرتبه توسط پلیس آگاهی دستگیر و زندانی Prisoner شده است.

وی گفت: تیم عملیاتی کلانتری 138 جنت آباد موفق به شناسایی فرد مال خری که با متهم همکاری داشته است شدند و توانستند وی را در اطراف شهریار دستگیر و بازداشت کنند.

لشینی طبق اعترافات متهم علت پارک کردن خودرو سارق را به 2 دلیل بیان کرد و گفت: متهم در اعترافات خود پارک کردن خودرو در خیابان های اصلی و دورتر را به دلیل راحتی گریز و فرار Escape اعلام کرد. دلیل دیگر او این بود که کسی نتواند به راحتی شماره پلاک خودرویش را به دست آورد.

رییس کلانتری 138 جنت آباد در پایان افزود: متهم پس از بازجویی در زندان بسر می برد و پرونده وی برای بررسی بیشتر به مقامات قضایی تقدیم خواهد شد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

ماموریت خطرناک 3 گروه داعشی در خاک ایران

صدور کیفرخواست برای مهرداد میناوند !

زن جوان با خوراندن نمک یکی از دوقلوهایش را کشت+ عکس

مرگ خواننده معروف به خاطر رژیم‌های غذایی نادرست + عکس

جواب بله دختر 19 ساله تبریزی برای صیغه شدن / 100 جوان به دام افتادند!

تجاوز گروهی وحشیانه به دختر 17 ساله در استخر خصوصی

سنگ قبر پدر شهید در بهشت زهرا دزدیده شد! + عکس

دار زدن کبری رضایی 14 ساله با چادر در مقابل خانه اش + عکس

تجاوزهای سریالی به 2 پسر در مکانی مقدس!+ عکس

حادثه ناگوار برای دختر چاق تهرانی که عمل زیبایی کرد!

تجاوز وحشیانه برادر شوهر به عروس جوان / این زن در جنوب تهران قتل عام به راه انداخت + عکس

روش خنده‌دار یک زندانی برای فرار از زندان + تصویر

پارتی شبانه در شمال تهران میهمانان عجیبی داشت!+ عکس

کدخبر: 402809 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟