به گزارش گروه جنایی رکنا، چندی قبل مردی به اداره پلیس Police رفت و گفت: پسر جوانش به نام شروین به طور ناگهانی گم شده است. 
وی گفت: خانه ما در یکی از خیابان‌های جنوبی تهران است. امروز عصر پسرم برای انجام کاری از خانه بیرون رفت و دیگر به خانه برنگشت. ابتدا فکر کردیم با دوستانش به تفریح رفته‌است، اما وقتی شب به خانه برنگشت نگرانش شدیم و به دنبالش گشتیم، اما هیچ ردی از او نیافتیم تا اینکه تصمیم گرفتیم از مأموران پلیس درخواست کمک کنیم. 
در حالی که مأموران تحقیقات برای یافتن پسر جوان را آغاز کرده‌بودند شاکی دوباره به اداره پلیس رفت و گفت: راننده پرایدی پیکر نیمه جان پسرش را در بیابان‌های اطراف تهران پیدا کرده و به بیمارستان منتقل کرده است و الان هم به خاطر ضربات چاقویی که به او اصابت کرده و خونریزی شدید بی‌هوش است و پزشکان در تلاشند تا شروین را نجات دهند. با پیدا شدن پیکر خونین پسر گمشده پرونده وارد مرحله تازه‌ای شد و مأموران تحقیقات برای شناسایی عامل یا عاملان حادثه Incident را آغاز کردند تا اینکه دریافتند شروین پس از دو روز بستری و عمل جراحی در بیمارستان به هوش آمده است. 
عامل آدم‌ربایی خونین رقیب عشقی بود 
شروین در تحقیقات پلیسی گفت: مدتی قبل با دختر جوانی به نام مهتاب آشنا شدم. او از دختران محله ما بود و من خیلی به او علاقه پیدا کردم و پیشنهاد ازدواج دادم. مدتی گذشت و ارتباط ما ادامه داشت و گاهی یکدیگر را در داخل خیابان یا پارک می‌دیدیم. من عاشق دلباخته او شده بودم و قرار بود موضوع را با خانواده‌ام در میان بگذارم و به زودی به خواستگاری‌اش بروم که متوجه شدم پسر دیگری هم عاشق او است. رقیب عشقی‌ام همیشه مرا تهدید می‌کرد و می‌گفت: او قرار است با مهتاب ازدواج کند و من باید او را فراموش کنم. اما من مهتاب را دوست داشتم و از طرفی هم تهدید‌های رقیب عشقی‌ام را جدی نگرفتم تا اینکه روز حادثه برای دیدن یکی از دوستان قدیمی‌ام از خانه خارج شدم و وقتی به خیابان خلوتی رسیدم ناگهان خودروای کنارم توقف کرد و دو پسر جوان که بعداً فهمیدم یکی از آن‌ها رقیب عشقی‌ام است از خودرو پیاده شدند و مرا به زور سوار خودرو کردند. آن‌ها ابتدا داخل خودرو مرا به شدت کتک زدند تا جایی که نفسم بالا نمی‌آمد و بعد هم تهدید به مرگ کردند و به راه افتادند. دو پسر جوان خودرو را در اطراف تهران نگه داشتند و دوباره مرا کتک زدند. هر چقدر التماس کردم مرا رها کنند فایده‌ای نداشت تا اینکه با چاقو مرا زخمی کردند و بی‌هوش شدم. بعد از آن چیزی نفهمیدم تا اینکه دو روز بعد در بیمارستان به هوش آمدم و متوجه شدم راننده عبوری جان مرا نجات داده‌است. 
فکر می‌کردم رقیب عشقی‌ام فوت کرده است 
پس از تحقیق از شاکی، تحقیقات مأموران نشان داد عاملان حادثه که فریدون و نعمت نام دارند پس از حادثه به مکان نامعلومی گریخته‌اند و قصد دارند تا چند روز دیگر از کشور فرار Escape کنند. بدین ترتیب دو متهم تحت تعقیب مأموران قرار گرفتند تا اینکه چند روز قبل متهمان دستگیر شدند.

فریدون، متهم اصلی پرونده در ادعایی گفت: چند سالی است عاشق دختری به نام مهتاب هستم. قرار بود ما دو نفر با هم ازدواج کنیم تا اینکه چندی قبل متوجه شدم شروین برای دختر مورد علاقه‌ام مزاحمت ایجاد می‌کند. هر چقدر تلاش کردم او را منصرف کنم فایده‌ای نداشت. از سوی دیگر مهتاب هم به او جواب رد داده بود، اما شروین همیشه در خیابان مزاحم او می‌شد تا جایی که به من شکایت کرد و من هم تصمیم گرفتم او را تنبیه کنم و بترسانم. بعد از آن بود که موضوع را به دوستم نعمت گفتم و از او خواستم به من کمک کند تا شروین را کتک بزنیم و او هم قبول کرد. روز حادثه او را تعقیب کردیم و وقتی به محل خلوتی رسید به زور سوار خودرواش کردیم و به حوالی تهران رفتیم. 
قصد فرار از کشور را داشتیم 
ابتدا با او حرف زدیم، اما وقتی قبول نکرد او را کتک زدیم و در آخر هم با چاقو او را زخمی کردم تا بترسد و برای دختر مورد علاقه‌ام مزاحمت ایجاد نکند. وقتی با چاقو او را زدم بی‌هوش شد و فکر کردیم او فوت کرده است که پیکر خونینش را در همانجا رها کردیم و به تهران برگشتیم. خیلی ترسیده بودیم و تصمیم گرفتیم قبل از اینکه به جرم Crime قتل Murderعمد دستگیر شویم از کشور فرار کنیم که مأموران ما را دستگیر کردند. تحقیقات از متهمان ادامه دارد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

هواپیماهایی که در آسمان تصادف کردند! + تصاویر

فوری / خودکشی خونین و هولناک در اهواز / یک آتش نشان مصدوم شد

بی ناموسی در شورای روستایی مظفرآباد! / تجاوز وحشیانه به دختر 16 ساله

شیفتگی 30 دختر به عکس سلبریتی جوان بی حیا / پلیس همدان ردیابی کرد

پای نماینده مجلس در برنامه زنده جنجال به پا کرد + تصاویر

جزییات ناگفته درباره اعدام محمد ثلاث / معاون جنایی دادستان به پمپئو پاسخ داد

وحشت در هواپیمای شخصی شکیرا !

بی حیایی کیم کارداشیان با 2 پسر مدرسه ای! / او دستگیر شد+عکس

تجاوز به سارا با اجازه شوهرش! + عکس

برسد به دست مادرزنم ! / متن نامه زن و مرد جوانی که دیروز با هم در تهران خودکشی کردند؟

"افروز" همزمان صیغه 4 مرد پولدار بود / او با زیبایی فریب می داد

پدرام با شیرین کار بی حیایی کرد تا اجازه ازدواج صادر شود!

«طاها» 8 ماهه درگذشت! + عکس

دختر 9 ساله بخاطر بی حیایی پیرمرد همسایه خودکشی کرد! / در آبادان رخ داد

 

کدخبر: 401106 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟