سرهنگ جواد صفایی در جمع خبرنگاران درباره کشف راز قتل Murder مرد دامدار گفت: سحرگاه ششم تیر امسال قتل مردی در یک دامداری در نظر آباد به پلیس Police گزارش شد. ماموران پلیس آگاهی با حضور در محل جنایت Crime دریافتند مقتول ساعت 4 صبح با خودروی شخصی وارد دامداری شده و در حال تعویض لباس کار بوده که با شلیک گلوله به قتل رسیده است.

گلوله از فاصله‌ای نزدیک به قلب Heart این مرد اصابت کرده و او را از پای درآورده بود. امدادگران اورژانس هم پس از حضور در محل قتل اعلام کردند که بر اثر شدت جراحات، مرد 45 ساله در دم جان باخته است.

وی افزود: تحقیقات از کارگران مقتول نشان داد، قاتل The Murderer نقاب به صورت زده و کلاه بر سر گذاشته بود و پس از جنایت از محل فرار Escape کرد. با توجه به حساسیت پرونده تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی البرز و نظرآباد روی این پرونده اقدامات پلیسی را انجام دادند و توانستند هویت قاتل را شناسایی کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اشاره به عملیات دستگیری متهم گفت: قاتل پس از این جنایت به شهرستان گرمسار رفته و در آنجا مخفی شده بود که ماموران پس از 72ساعت تعقیب و مراقبت او را چهاردهم تیر دستگیر کردند. متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی به این قتل اعتراف کرد و گفت: از طریق یکی از آشنایانم با مقتول آشنا شده و تصمیم به سرقت Stealing از او گرفتم. روز حادثه Incident در کمین نشستم تا وارد دامداری شد. به صورتم نقاب زد و وارد دامداری شدم. مرد 45 ساله در حال عوض کردن لباس‌هایش بود که به او شلیک کردم. قصد سرقت داشتم که کارگرهایش سر رسیدند و بدون این‌که موفق به سرقت شوم، از محل فرار کردم.

صفایی از شهروندان خواست برای پیشگیری و ایجاد امنیت، نسبت به نصب دوربین‌های مداربسته در محل کار خود اقدام کنند.

انهدام باند موبایل قاپ‌ها

رئیس پلیس آگاهی استان البرز در ادامه با اشاره به دستگیری اعضای باند چهارنفره موبایل قاپ در کرج گفت: این باند با پرسه‌زنی در شهر وارد خیابان‌های پرترافیک شده و خلاف جهت خودروها حرکت می‌کردند و تلفن همراه شهروندانی را که در حال صحبت بودند یا گوشی خود را در جلوی ماشین و معرض دید گذاشته بودند، به سرقت برده و فرار می‌کردند. همدستان سارقان نیز با موتورسیکلت دیگر، مانع تعقیب همدستان خود می‌شدند.

سرهنگ صفایی افزود: سارقان از چند باک با رنگ‌های مختلف روی موتور‌سیکلت خود استفاده می‌کردند تا شناسایی نشوند. اعضای این باند در تحقیقات به 50 فقره سرقت اعتراف کردند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

عروسی فوق لاکچری میلیاردرها در تهران / عروس و داماد با هم نیامدند! + عکس

پسر 15 ساله همدانی راز عجیبی از صیغه دختران می دانست !

سحر کبیری در فریدونکنار درگذشت! + جزییات

جنجال دستگیری مائده رقصنده اینستاگرامی در آشفتگی اقتصادی! + تصویر

لیلا 15 ساله در خانه همسایه شان تن به اولین اشتباه داد!

نامحرم بودن من دردسر ساز شد و با خاله دوستم ازدواج اجباری کردم!

موسی نمی دانست راننده تاکسی به مردان علاقه دارد ! + عکس

شهناز 21 ساله همزمان 2 شوهر داشت !

حمید خاله ام را آزار داد او را با اسید سوزاندم! / در کرمانشاه رخ داد

این مرد 2 زنه در زندان دل خوشی دارد!

راز جسد زن جوان کنار رودخانه کیاشهر چیست؟ / لباس او خاص بود!

طناب دار دور گردن عروس قاتل افتاد اما او زنده ماند!

نازیلا 18 ساله هنوز نوعروس بود که به پسرعمه داماد دل بست + عکس

کدخبر: 396677 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟