فرشید جسد دوست قدیمی اش را 4 روز در خانه اش پنهان کرد+عکس

به گزارش گروه جنایی رکنا، سرهنگ حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی تهران گفت: روز 11 تیرماه امسال مردی با مراجعه به دادسرای ناحیه 27 تهران از ناپدید شدن برادر 53 ساله اش خبر داد.

این مرد  ادعا کرد ساعت یک ظهر 10 تیرماه امسال برادرش برای دیدن یکی از دوستانش از محل کارش در منطقه 15 خرداد خارج شده اما دیگر بازنگشته و حتی تلفن موبایلش را نیز پاسخ نمی دهد.

بدین ترتیب تیمی از ماموران اداره 11 پلیس آگاهی تهران به دستور بازپرس پرونده برای پیدا کردن سرنخی از مرد ناپدید شده وارد عمل شدند.

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران  با اشاره به دستگیری متهم پرونده در کمتر از 24 ساعت از زمان آغاز رسیدگی به پرونده در پلیس آگاهی افزود : با آغاز رسیدگی به پرونده ، کارآگاهان اداره 11 پلیس آگاهی تهران با اقدامات ویژه پلیسی اطلاع پیدا کردند که مرد 53 ساله با یکی از دوستانش به نام فرشید  قرار ملاقات داشته است ؛

فرشید  51 ساله برای تحقیقات به اداره 11  پلیس آگاهی تهران احضار شد و وی با حضور در اداره پلیس ادعا کرد که آخرین بار دوستش را در محدوده اتوبان یادگار امام از ماشین پیاده کرده و پس از آن اطلاعی از وی ندارد . با وجود ادعای فرشید مبنی بر نداشتن هرگونه خبری در خصوص سرنوشت مرد گمشده ، کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی که متوجه برخی تناقض گویی ها در اظهارات وی شده بودند ، او را ضمن هماهنگی با بازپرس شعبه 7 داسرای ناحیه 27 تهران بازداشت کرده و تحقیقات پلیسی از وی را برای کشف واقعیت در دستور کار خود قرار دادند . 
سرانجام "فرشید " روز 14 تیرماه امسال پرده از جنایت پنهانی برداشت و در اعترافاتش گفت: با دادن نوشیدنی مسموم، دوستم را بیهوش کردم و سپس او خفه کرده و به قتل رساندم و جنازه اش نیز در داخل خانه ام در خیابان سازمان برنامه است.
با اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت بلافاصله کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی و عوامل تشخیص هویت به خانه  استیجاری قاتل The Murderer در خیابان سازمان برنامه اعزام شده و پس از ورود به داخل خانه ، با جسد فقدانی در داخل اتاق پذیرایی روبرو شدند . در تحقیقات از متهم پرونده مشخص شد که خانواده  متهم در شهرستان سکونت داشته و او بواسطه کار در تهران اقدام به اجاره یک خانه  مجردی در تهران کرده است . 
"فرشید " در خصوص انگیزه و نحوه ارتکاب جنایت به کارآگاهان گفت : روز 10 تیرماه امسال دوستم برای گرفتن طلبش با من تماس گرفت و همان روز نیز قرار بود یکی دیگر از دوستانم پولی به من قرض دهد تا بدهی ام را به مقتول بپردازم .

وی افزود: وقتی  متوفی بابت طلبش با من تماس گرفت ، موضوع را با او در میان گذاشتم و او عنوان داشت که خودش برای دریافت پول خواهد آمد . با یکدیگر قرار گذاشتیم و من با ماشین به دنبال او رفتم ؛ دو نفری به محدوده اتوبان یاردگار امام رفتیم و منتظر آمدن دوستم بودیم اما خبری نشد و پس از چندین بار تماس ، گوشی تلفن همراه دوستم خاموش شد ؛ قربانی جنایت که عصبانی شده بود ، ناگهان شروع به فحاشی کرد و همین موضوع باعث عصبانیت من شد . در همان لحظه تصمیم به کشتن Killing وی گرفتم.

فرشید ادامه داد: پس از تصمیم گیری به بهانه ی پیگیری تهیه پول ، متوفی را به خانه خود دعوت کرده و آنجا یک نوشیدنی مسموم  به او دادم که پس از لحظاتی دوستم بیهوش شد و من نیز  از این فرصت استفاده کرده و با بستن دست و پاهایش اقدام به خفه کردن او کردم.

وی افزود: قصد انتقال جسد به خارج از خانه را داشتم اما به خاطر رفت و آمد زیاد در ساختمان موفق به این کار نشدم و قصد داشتم روز 11 تیرماه جسد را از خانه خارج کنم که دستگیر شدم.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران  ، با اعلام این خبر گفت : با اعترافمتهم پرونده به ارتکاب جنایت و کشف جسد ، پرونده با موضوع قتل عمـد تشکیل و متهم با قرار بازداشت موقت ، برای ادامه تحقیقات در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است . 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

اعتراف تلخ عروس 4 روزه / قاسم به من توجه نمی کرد و من به سمت شیطان رفتم!+ عکس

قرار های شوم تازه داماد با دختر بی حیا لو رفت / عروس جوان بهروز را زیر نظر داشت!

مرگ دردناک راننده خودرو پس از له شدن زیر بونکر + فیلم

حراج گربه های ایرانی در پرورشگاه گربه‌ در غرب تهران + عکس

اتفاق وحشتناک در تهران / پدری در جنت آباد به دختر 15 ساله اش تجاوز کرد

دستگیری ۱۳ دختر و پسر مست در پارتی شبانه ویلای فریدون‌کنار

آزار و اذیت وحشیانه دختر دانشجو از سوی مرد روانی رها در شهر +عکس

12 ساله بودم که عروس شدم وقتی فهمید باردار شدم مرا طلاق داد!

فرامرز تا عکس عروسی ام من و شوهرم را دید از من درخواست شوم کرد!

شهاب به من و دختر مورد علاقه اش شک داشت / آن شب اصرار داشت که او را در خانه من است! + عکس

محکومیت خانم دکتر و 2 پزشک به خاطر مرگ زن تهرانی پس از زایمان + عکس

شب در شرکتم خوابیده بودم که المیرا یکی از کارمندان زن وارد اتاق شد!

دستورات تازه در پرونده قتل وحید مرادی / هنوز قاتل مشخص نیست! + عکس

وقتی عکس های ناجور زن زیبایم را در گروه پسران پشمالو دیدم، خشکم زد! +عکس

کدخبر: 395845 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟