بامداد روز سه‌شنبه پنجم تیرماه امسال مأموران کلانتری‌ ۱۱۳ بازار Store با تماس تلفنی کارکنان بیمارستانی از مرگ مشکوک مرد جوانی با خبر و راهی محل شدند.

مأموران در بیمارستان با جسد خونین مرد ۳۵‌ساله‌ای به نام جعفر روبه‌رو شدند که با اصابت ضربه چاقو به کام مرگ رفته بود. با اعلام این خبر قاضی Judge منافی‌آذر، بازپرس ویژه قتل Murder دادسرای امور جنایی تهران همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس‌آگاهی در محل به تحقیق پرداختند. بررسی‌ها حکایت از این داشت مقتول که چندین سابقه درگیری در پرونده‌اش ثبت شده بود در حوالی بازار حضرتی دست‌فروشی می‌کرده است. همچنین مأموران در تحقیقات میدانی دریافتند روز دوشنبه سوم تیرماه همزمان با نا‌آرامی‌های بازار، وی با مرد دستفروش دیگری به نام اسماعیل ۴۸‌ساله درگیری خونینی رقم زده است که در جریان آن اسماعیل با ضربه چاقو جعفر را زخمی و از محل فرار Escape می‌کند.

پس از این مأموران تحقیقات گسترده‌ای برای شناسایی و دستگیری متهم آغاز کردند تا اینکه موفق شدند وی را بامداد روز پنج‌شنبه هفتم‌تیرماه در خانه‌اش حوالی اتوبان شهید محلاتی دستگیر کنند.

بررسی پرونده متهم پس از دستگیری نشان داد وی در سوابقش درگیری زیادی ثبت شده است و همچنین به خاطر مشکل روانی ۱۷‌ بار در بیمارستان روانی بستری شده و آخرین بار هم پس از درمان سی‌ام خردادماه امسال از بیمارستان مرخص شده است.

متهم پس از انتقال به اداره پلیس Police با اعتراف به قتل مرد دستفروش گفت: من دستفروش هستم و مدتی است در حوالی بازار حضرتی مشغول به کارم. روز دوشنبه بازار به بهانه اعتصاب نا‌آرام شده بود، اما من در حال دستفروشی بودم که تعدادی افراد غریبه به سراغم آمدند و از من خواستند بساط دستفروشی‌ام را جمع کنم و به اعتصاب‌کننده‌ها ملحق شوم. هر چقدر تلاش کردند مانع کارم شوند موفق نشدند تا اینکه مرا به شدت کتک زدند و بساطم را تخریب کردند. پس از رفتن آنها، مقتول که شاهد صحنه کتک خوردن من بود مرا مسخره کرد که خیلی عصبانی شدم و به سراغش رفتم و با چاقویی که در دست داشتم ضربه‌ای به او زدم. او غرق در خون نقش بر زمین شد و من هم از بازار خارج شدم.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم به درگیری منجر به جنایت، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس محترم شعبه سوم دادسرای ناحیه ۲۷‌ تهران صادر شد و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید

مرگ ناگهانی و غم انگیز بازیگر خردسال خندوانه +عکس

کامبیز مرا داخل ماشین در جنوب تهران باردار کرد / دختر 30 ساله پنهانی زایمان کرد و به دادگاه رفت!

رها شدن نوزاد 3 ماهه در تبریز / نامه مادر نوزاد اشک همه را در آورد! + عکس

قاتل پلیس فداکار خوزستانی تسلیم شد + عکس

دختر 21 ساله بودم که اسیر افشین شدم / شب ها بدون دادن غذا هر بلایی می خواست سرم می آورد!

زنم سحر بی حجاب شد و حالا با یکی از دوستان صمیمی ام ارتباط دارد!

همکلاسی ام مرا به خلوتگاه کیارش برد / ناگفته های تلخ دختر 17 ساله در دادگاه تهران

جشن شبانه مختلط بود لیلا در برابر چشمان من با پسرخاله اش رقصید و من نتونستم چیزی بگم!

جابجا شدن نوزاده مرده با نوزاد یک زن جوان تهرانی در بیمارستان

چگونه ٢٠ دقیقه در روز به یادگیری زبان دوم اختصاص دهیم؟

واکنش تازه کی روش درباره مصاحبه برانکو

قهرمان دوومیدانی کشور دستگیر شد + گفتگو

خنده بیجا باعث قتل مشکوک در بازار تهران شد + عکس

شوهر بی غیرت اجازه داد تا 6 مرد بی حیا سراغ زینب بروند!

توطئه دو برادرزن برای گوشمالی داماد بد اخلاق

کدخبر: 393384 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟