به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سردار "علیرضا مظاهری" با اعلام جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام 15 مورد شکایت طی یک ماه گذشته مبنی بر اینکه افرادی با هویت نامعلوم اقدام به کلاهبرداری Fraud از شهروندان کرده اند بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران اقدامات فنی و پلیسی خود را در این زمینه شروع کردند، افزود: خوشبختانه با همکاری مردم و تلاش شبانه روزی ماموران محل اختفا ی کلاهبرداران شناسایی شد.

سردار مظاهری با اشاره به اینکه ماموران در یک اقدام غافلگیرانه موفق شدند تمام اعضای این باند را دستگیر کنند، خاطر نشان کرد: متهمان بعد از دستگیری برای تحقیقات به مقر انتظامی منتقل شدند.

این مقام ارشد انتظامی در استان یادآور شد: 4 نفر از اعضای این باند حرفه ای با ترفندهای مختلف از قبیل جعل امضا، سند، رسید و سفته با سوء استفاده از اعتماد شهروندان اقدام به کلاهبرداری می کردند.

وی همچنین ادامه داد: 5 نفر از اعضای این باند نیز به صورت کاملا حرفه ای از طریق مسئولان بخش های مالی بعضی از شرکت های دولتی تحت عنوان پیمانکار با صدور بارنامه های جعلی و همچنین تهیه و تنظیم فاکتورهای صوری اقدام به کلاهبرداری می کردند.

سردار مظاهری با اشاره به اینکه این باند حرفه ای در طول یک ماه گذشته بیش از 15 مورد کلاهبرداری به ارزش 130 میلیارد و 500 میلیون ریال انجام داده است، افزود: این متهمان بعد از تشکیل پرونده بلافاصله برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی در پایان به برخورد قانونی و مقتدرانه پلیس Police با مجرمان و کلاهبرداران اشاره کرد و گفت: اگر افرادی بخواهند امنیت و آرامش جامعه را مختل کنند به طور قطع با واکنش شدید پلیس روبه رو خواهند شد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید

مادری از پسرش حامله شد! + عکس

8 طلاق باورنکردنی بازیگران مشهور + عکس ها

باور کنید زنم را از چنگم درآورد / این مرد بدون شرط بخشیده شد!

پسر 14 ساله را برهنه در خرابه پیدا کردند! / 2 مرد شیطان صفت دستگیر شدند+عکس

اعدام در ملأ‌عام برای شیطان صفت تهرانی

شوهرم نیمه شب از خانه دخترخاله شوهردارم بیرون آمد!

حکم دادگاه تهران برای شوهر خانم بازیگر مشهور + عکس

شوخی احمقانه 10 پسر با دختر دانش آموز 13 ساله

رفتار بیشرمانه مریم رجوی در ماجرای بسته شدن حجره های بازار

چتر نجاتی که باز نشد + عکس

نقشه هولناک زن جوان برای یک مغازه دار مشهدی / شب بود که او مرا بیهوش کرد!

گفتگو با پدر زن پزشک تبریزی / اعدام می خواهیم! / زنی که با دامادم ارتباط داشت به خارج فرار کرده است + عکس

راز جسد بدون لباس زن تنها در خانه اش چیست؟! / یک مرد به این خانه می رفت!

دختر عمویم با اینکه شوهر داشت دست به بی آبرویی زده بود / جوان آبادانی با اسلحه به کلانتری رفت!

کدخبر: 392552 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟