بهرام حدادی امروز گفت: امروز طبق گزارش محلی یکی از مالکین ساختمانی به نام (ش - ع) مشغول ساخت و ساز غیر مجاز بود که بلافاصله مامورین اجرائیات به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی ادامه داد: مامورین ابتدا به نامبرده تذکر می‌دهند از ساخت غیر مجاز خودداری کند که متاسفانه فرد خاطی با فحاشی مامورین ما را به باد کتک می‌گیرد.

شهردار منطقه یک زنجان با بیان اینکه در این درگیری چهار نفر از مامورین اجرائیات شهرداری به شدت آسیب دیده و هم اکنون در بیمارستان موسوی بستری هستند تا تحت مداوا و درمان قرار گیرند افزود: حسن اجاقلو، وحید علوی، سجاد فلاحتی و صابر بیانی چهار ماموری هستند که به شدت از ناحیه صورت آسیب دیده‌اند.

حدادی با بیان اینکه با فرد متخلف به صورت قانونی برخورد خواهد شد، تصریح کرد: شهرداری زنجان تا لحظه آخر پشتیبان مامورین اجرائیات خواهد بود و در این راه ذره‌ای مماشات نخواهد کرد.

وی در ادامه یکی از معضلات اساسی مربوط به امر ساخت و ساز که مسئولین جامعه را درگیر کرده است را مسأله «تخلفات ساختمانی» عنوان و ابراز کرد: شهرداری از جمله ارگان‌های است که بر حسب تکالیف قانونی خود با مسأله تخلفات ساختمانی برخورد می‌کند و قسمت قابل توجهی از وقت نیرو‌ها و اعتبارات این نهاد صرف بررسی، مبارزه و رسیدگی به این معضل می‌شود.

شهردار منطقه یک زنجان گفت: برخلاف مجازات‌هایی که در قانون Law شهرداری برای چنین تخلفاتی در نظر گرفته شده است، به نظر می‌رسد هیچگونه ضمانت اجرایی برای جلوگیری از وقوع آن وجود ندارد و امیدوارم بتوانیم با مجازات سنگین و ضمانت اجرا‌های مؤثرتر از تخلفات ساختمانی جلوگیری کرده و آن را به حداقل ممکن رسانیم.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

جزئیات حمله خونین 5 روزه خوار با چاقو به یک طلبه ناهی از منکر در اهواز

خواهر سرمربی سابق پرسپولیس درگذشت

واکنش دادستان کل کشور به درخواست کمپین بازگشت بهروز وثوقی به ایران

فقط یک نفر بهاره 5 ساله دختر افغان را در خمینی شهر آزار و اذیت کرد، نه بیشتر + فیلم

قتل وحشیانه زن آرایشگر در مقابل آرایشگاه +عکس

رسوایی دختر جوان چند ساعت قبل از مراسم عقد با امیر!

مرگ دردناک و غم انگیز زهرا دختر جوان در صف توزیع کارت کنکور

رفتار زشت خواننده معروف پس از طلاق از شوهرش دردسر ساز شد +عکس

مامور پلیس کودک 7 ماهه را در مقابل چشمان مادرش آزار داد! +عکس

جوان 35 ساله ایرانی به خاطر اجاره دادن خانه های لوکس به گنگسترهای امریکایی دستگیر شد

از وقتی که در سالن زیبایی با ساناز آشنا شدم ارتباط با پسرهای بی بند و بار شروع شد

اعدام مرد جوانی که به زن دوستش نظربد داشت

مال حرام زنم را از من گرفت!

 

کدخبر: 386455 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟