این 2 مرد را تا به حال دیده اید؟ / کارگر نمایشگاه ماشین با خودروهای فروشی در خیابانهای تهران پلیس بازی می کرد + عکس بدون پوشش

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ داوود فرد، معاون مبارزه با سرقت Stealing های خاص پلیس Police آگاهی تهران گفت : روز 26 اسفند سال گذشته با مراجعه مردی به کلانتری 132 نبرد و طرح شکایت مبنی بر سرقت اموالش از سوی سرنشیان خودرو سمند که خودشان را به عنوان مأموران پلیس معرفی کرده بودند ، پرونده ای با موضوع سرقت تحت پوشش مأمور تشکیل و جهت رسیدگی در اختیار اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت " .

طعمه این باند به کارآگاهان گفت : "ساعت 16:00 26 اسفند ماه 96 در میدان آقانور قصد رفتن به ترمینال خاوران را داشتم ؛ به عنوان مسافر سوار یک سمند سفیدرنگ با دو سرنشین شدم که در ادامه ی مسیر ، آنها خودشان را مأمور مبارزه با موادمخدر معرفی کردند ؛ آنها قصد بازرسی بدنی مرا داشتند که من از آنها درخواست کارت شناسایی کردم اما آنها اقدام به ضرب و شتم من کرده و با سرقت کارت عابربانک و گرفتن رمز آن ، مرا در اتوبان امام رضا پیاده کرده و به سرعت متواری شدند " .

معاون مبارزه با سرقت خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ در ادامه این خبر گفت : کارآگاهان اداره پنجم با بررسی تراکنش مالی حساب مالباخته موفق به شناسایی یکی از مجرمان سابقه دار و حرفه ای در زمینه سرقت به نام "مجید . ر" (48 ساله ) شدند ؛ بررسی سوابق مجید نشان داد که وی از سال 1370 تاکنون بارها به اتهام سرقت دستگیر و روانه زندان Prison شده و در حال حاضر نیز در شهرستان ورامین سکونت دارد .

با شناسایی تصویر مجید از سوی مالباخته ، کاراگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی اقدام به شناسایی مخفیگاه "مجید" در شهرستان ورامین کرده و روز 15 اردیبهشت ماه امسال موفق به دستگیری وی شدند . بلافاصله تحقیقات از مجید برای شناسایی همدست وی آغاز شد و او نیز که چاره ای جز اعتراف نداشت ، یکی از متهمان تحت تعقیب پلیس آگاهی به نام "میلاد " را معرفی کرد .

برابر سوابق "میلاد " ( 28 ساله ) وی از اراذل و اوباش منطقه قرچک ورامین و مجرم متواری تحت تعقیب اداره پنجم پلیس آگاهی است که پس از دستگیری گروهی از سارقان در اواخر سال 1396 که با آنها به شیوه سرقت تحت پوشش مأمور و با انواع خودروهای سواری اقدام به سرقت می کرد، از محل سکونتش در شهرستان ورامین متواری شده و مدتی طولانی را بلامکان بوده است .

با شناسایی "میلاد" به عنوان دیگر متهم پرونده ، کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی اقدام به شناسایی مخفیگاه میلاد در شهرستان ورامین – منطقه محمدآباد کرده و با اطمینان از حضور وی در مخفیگاهش ، سرانجام موفق به دستگیری این متهم تحت تعقیب شدند.

اداره پنجم (5)

سرهنگ داوود فرد ، در خصوص استفاده متهمین از انواع خودروهای سواری عنوان داشت : "متهم مجید . ر که به عنوان کارگر در یک نمایشگاه فروش خودرو در شهرستان ورامین – منطقه زیباشهر مشغول به کار بوده ، خودروهای فروشی را در زمان انجام سرقت از نمایشگاه تهیه و پس از سرقت نیز عودت می داده که در تحقیقات تکمیلی صراحتا به این موضوع اعتراف کرده است " .

سرهنگ کارآگاه داوود فرد ، معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اشاره به دستور انتشار بدون پوشش تصاویر متهمین گفت : با توجه به سوابق متهمین در ارتکاب سرقت های مشابه ، اعتراف صریح آنها به دهها فقره سرقت تحت پوشش مأمور با استفاده از انواع خودروهای سواری در مناطق مختلف شهر تهران و شهرری و به منظور شناسایی دیگر جرایم ارتکابی متهمین و همچنین سایر شکات و مالباختگان ، هماهنگی لازم با بازپرس شعبه هشتم دادسرای ناحیه 34 تهران جهت انتشار بدون پوشش تصاویر این دو متهم انجام شده است ؛ لذا از کلیه شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصاویر متهمین شدند دعوت می شود تا جهت پیگیری شکایات خود به نشانی اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند " .

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

۱۱ ایرانی در حمله رژیم صهیونیستی به سوریه شهید شدند + جزییات

فوری / لحظه صاعقه زیبا در فرودگاه مهرآباد تهران + فیلم

زنده ماندن جوان اعدامی بعداز انداختن طناب دار دور گلویش/در اندیمشک رخ داد

اعضای این قبیله به جای پا سُم دارند + عکس های باورنکردنی

شوک سوزانده شدن سومین دختر قربانی آزار شوم!

این 2 مرد را تا به حال دیده اید؟ / کارگر نمایشگاه ماشین با خودروهای فروشی در خیابانهای تهران پلیس بازی می کرد + عکس بدون پوشش

نوعروس 16 ساله به خاطر اجبار در روابط زناشویی شوهرش را کشت / حکم اعدام نورا صادر شد+عکس

تجاوز راننده تاکسی به زن جوان در اتوبان / مسافر نیمه شب او بودم!+عکس

تجاوز خشونت آمیز مرد شیطان صفت به سه دختر 17 ساله + عکس

دردسر ازدواج پسر دانشجوی ایرانی با دختر افغان!

محاکمه دانشجوی ارشد انرژی هسته ای به خاطر قتل در کرج + عکس

قیچی کردن موی دختر دبستانی در یک مدرسه آبادان / معاون پرورشی اخراج شد

 

کدخبر: 379461 ویرایش خبر
لینک کپی شد
حسین خزائی فر
آیا این خبر مفید بود؟