زن تهرانی وقتی اشک های قاتل پسرش را دید از اعدام او گذشت + عکس

این پسر که در جریان یک درگیری خیابانی رقیب عشقی خود را به قتل Murder رسانده بود از دو سال قبل در زندان Prison به سر می‌برد. اما صبح دیروز به شعبه یازدهم دادگاه کیفری منتقل شد تا محاکمه شود.مادر مقتول که در نخستین دقایق شروع جلسه دادگاه با جدیت خواستار قصاص قاتل The Murderer تنها فرزندش بود وقتی اشک‌های قاتل پسرش را دید بی‌اختیار به گریه افتاد و این پسر را به خاطرآرامش روح پسرش بخشید.

زن 37ساله بود اما ظاهرش خیلی بیشتر نشان می‌داد خودش می‌گفت که از 14 سالگی پای بساط مواد مخدر Drugs بوده است. دندان در دهان نداشت چون تک تک دندان‌هایش را به خاطر کشیدن مواد مخدر از دست داده و شوهرش هم چند سال پیش فوت کرد و تنها فرزندش هم سروش بود. وقتی قاضی Judge متین راسخ از او سؤال کرد به خاطر قتل پسرت چه درخواستی داری لحظه‌ای سکوت کرد. اشک در چشمانش حلقه زد مانند هر مادری که داغدار فرزندش است.

آنگاه متهم پای میز محاکمه ایستاد ودر دفاع از خودش گفت: من قبول دارم که با مقتول درگیر شدم اما این درگیری به خاطر یک دختر بود. من دل به این دختر بسته بودم. وقتی شنیدم پسر دیگری هم به او علاقه دارد ناخواسته با مقتول درگیر شدم و او را کشتم. من قصد کشتن Killing او را نداشتم و حالا بشدت پشیمانم...

متهم اشک ریخت و به طرف مادر مقتول رفت وخودش را بر زمین انداخت واز او خواستار گذشت شد. گفت: امیدم را نا امید نکن. مرا به خاطر روح پسرت ببخش. این جمله را که گفت بغض مادر مقتول شکست و ناگهان روبه قضات گفت: «قاتل تنها فرزندم را به‌خاطر آرامش روح پسرم می‌بخشم.»قضات نیز ختم جلسه را اعلام کرده وبرای صدور حکم مجازات عمومی متهم وارد شور شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

این 2 زن با آرایش غلیظ مردان آزارگر بودند ! / پسر14 ساله راهی برای فرار نداشت! + عکس قبل و بعد گریم

کسی جسد این مرد در جاده خاکی را می شناسد!

تزریق ژل لب زن خارجی را کشت / دکتر دستگیر شد+ عکس

ثروت 3 میلیاردی مرد جادوگر در دماوند / زنان و دختران در دام این خبیث می افتادند!

سرنوشت وحشتناک / آتش‌نشان مشهدی داخل دیگ آب جوش یک کارخانه افتاد + عکس های دلخراش

آخرین خبر شگفت انگیز درباره جسد مومیایی شهر ری

ساخت فیلم غیراخلاقی از یک زن و دختر داخل دبیرستانی در مشهد +جزئیات

رفتار شوهر همانند دوجنسه ها شده است! / زن مشهدی از آرایش زنانه شوهرش گفت!

نقشه مرد اعدامی زندان کرج برای وکیل و پزشک تهرانی + عکس

همکاری تصویربردار زن صدا و سیما با باند مخوف دزدان تهران! + عکس

اعترافات تلخ پدرشکنجه گر نگار 17 ساله کرجی / دخترم مرا می بخشد؟! + فیلم

نقشه طلافروش تلگرامی برای یک زن مازندرانی

 

کدخبر: 378153 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟