به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، ساعت 2 ظهر یکشنبه 2 اردیبهشت ماه امسال مردی در تماس با ماموران پلیس Police آبادان از گرفتار شدن در دام زورگیران خشن خبر داد و تیمی از ماموران برای بررسی موضوع در خیابان اول احمدآباد حاضر شدند.

مرد میانسال که از افسران بازنشسته پلیس است درحالیکه از ناحیه پیشانی زخمی شده بود به ماموران گفت: در حال صحبت با گوشی موبایلم بودم که ناگهان دو جوان موتور سوار به سمتم آمدند و در چشم بهم زدنی اقدام به قاپیدن گوشی موبایلم کردند.

وی افزود: در زمان سرقت Stealing قصد داشتم مانع کار آنها بشم که از ناحیه پیشانی مجروح شدم و سپس سوار بر خودرویم به تعقیب آنها رفتم که دزدان در زمان فرار Escape با خودروی پرایدی نیز تصادف Crash کردند اما موفق به فرار شدند.

بدین ترتیب تیمی از ماموران برای دستگیری دزدان وارد عمل شدند و ماموران تجسس کلانتری 15 کارون با گشت زنی های ویژه در کمتر از یک ساعت توانستند یکی از متهمان را در منطقه سده آبادان دستگیر کنند.

سارق جوان در اعترافاتش گفت: به خاطر بی پولی و فقر تصمیم به سرقت گرفتم به همین خاطر با یکی از دوستانم که دانشجو است در خیابان ها پرسه می زدیم و دست به سرقت می زدیم.

بنا به این گزارش، تحقیقات پلیسی برای دستگیری متهم فراری پرونده در دستور کار ماموران پلیس آبادان قرار دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

 

 

کدخبر: 375791 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟