سرهنگ علی حسین رختیانی در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر وقوع یک فقره واژگونی منجر به فوت در محور راز به آشخانه موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی و پلیس راه قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران برای بررسی موضوع به همراه نیروهای امدادی به محل حادثه Incident اعزام شدند افزود: در بررسی های انجام شده توسط کارشناسان اعزامی مشخص گردید که این تصادف Crash کاملا ساختگی بوده و هیچ ارتباطی به کشته شدن کودک یک ماهه مورد نظر ندارد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: بلافاصله در این خصوص صورتجلسه تنظیم و با هماهنگی مقام قضایی عاملان تصادف ساختگی دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی انتقال داده شدند.

سرهنگ رختیانی افزود : متهمان که پدر ومادر کودک یک ماهه بودند ، در بازجویی های بعمل آمده اعتراف کردند که این کودک روز قبل بر اثر بیماری فوت نموده و قصد ما از این اقدام دریافت دیه از بیمه بوده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان بعد از تکمیل تحقیقات برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند یادآور شد: پلیس با افرادی که بخواهند به هر دلیلی باعث ایجاد اخلال در اجرای قانون Law شوند به شدت برخورد می‌کند.

‼️ ساعتی قبل برخی کانال های استان فوت این کودک یک ساله را ناشی از واژگونی خودرو اعلام کرده بودند که این خبر کاملا کذب بوده و با عاملان انتشار برخورد میشود و از کاربران درخواست میشود اخبار موثق را فقط از کانال های رسمی دریافت کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 375262 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟