به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، ساعت 7 صبح دیروز ساکنان خیابان شهید رجایی شهرستان دیواندره-استان کردستان- با صدای تیراندازی‌های پی در پی از خانه یکی از همسایگان به خیابان‌ها ریختند.

مردم وحشت زده و هراسان مرد جوانی را با اسلحه‌ای در دست مشاهده کردند که از خانه یکی از همسایه‌ها بیرون دوید و با فریادهایی رعب انگیز از محل فرار Escape کرد. همسایگان که جوان فراری را خوب می‌شناختند دیگر شک نداشتند که اتفاق وحشتناکی در آن خانه افتاده است.

خیلی زود اهالی محل با پلیس Police تماس گرفتند و سپس به خانه همسایه رفتند که مشاهده کردند اهالی خانه غرق خون روی زمین افتاده اند.

با گزارش این جنایت Crime به پلیس و نیروهای امدادی، مأموران بلافاصله به محل اعزام شدند و پس از انتقال مجروحان به بیمارستان تحقیقات آغاز شد.

سرهنگ عبدالله فاتحی، معاون اجتماعی، انتظامی استان کردستان گفت: ماموران با حضور در محل جنایت پی بردند که داماد خانواده با در دست داشتن سلاح وارد خانه پدر زنش در دیواندره شده و همسر 33 ساله، پدر و مادر زن 75 ساله و دو دختر 15 و 7 ساله اش را نیز هدف گلوله قرار داده است که در این صحنه دو دختر مرد تیرانداز به بیمارستان منتقل شدند که دختر 15 ساله روی تخت بیمارستان به کام مرگ فرو رفت.

ماموران در تحقیقات از اهالی محل پی بردند که داماد خانواده در شهرستان شاهین دژ زندگی می کند و از چندی قبل با خانواده همسرش دچار اختلاف شده است.

ردیابی ها برای دستگیری عامل این جنایت خانوادگی ادامه داشت تا اینکه ماموران بامداد پنج شنبه 30 فروردین ماه امسال ماموران تجسس کلانتری 11 شهرستان شاهین دژ موفق به شناسایی مخفیگاه این قاتل The Murderer مسلح شدند.

ماموران با اطلاع از مسلح بودن قاتل ابتدا خانه وی را تحت محاصره قرار دادند و عملیات دستگیری ساعت 2 بامداد کلید زده شد اما قاتل که قصد نداشت خود را تسلیم ماموران کند اقدام به تیراندازی به سمت ماموران کرد.

بنا به این گزارش، در این درگیری مسلحانه سروان خیرالله امان زاده با گلوله قاتل مسلح به درجه شهادت رسید و در ادامه نیز مرد مسلح با گلوله پلیس از پای در آمد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

مینا 5 شبانه روز تحت آزار شیطانی 2 جوان در یک ویلای روستایی در شمال بود!

نوعروس باردار را سر بریدند!

راز 2 سال ازدواج سفید با شاپور / ناگفته های دختر 22 ساله که به پایان خط رسیده است!

فوری / واکنش سخنگوی ناجا به فیلم برخورد نامناسب پلیس گشت ارشاد با دختر جوان در یکی از پارک های تهران + فیلم

خودکشی دختر 16 ساله به خاطر فرار از آزار و اذیت شیطانی ناپدری اش + عکس

تکاندهنده / این 4 جوان شهرستانی چشم و کلیه هایشان را در تهران به فروش گذاشته اند! + عکس

فیلمی که به جوان اعدامی در همدان منتسب شد ! /این فیلم برای کدام سرقت مسلحانه است؟ / +فیلم

ماجرای ازدواج جنجالی خانم بازیگر مشهور / او خانواده اش را برای عروسی دعوت نکرده بود! + عکس

سرنوشت شوم زهرا در دام پسر همسایه

این مرد ایدز دارد و با لباس پلیس تهرانی ها را به دام می انداخت + عکس چهره و فیلم گفتگو

حمله وحشیانه یک مرد به بازیگر مشهور زن در تهران + عکس قبل و بعد از حمله

چرا جوان همدانی اعدام شد؟ + فیلم لحظه سرقت از طلافروشی

کدخبر: 373694 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟