به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، نخستین روز فروردین ماه امسال سناریوی درگیری چند جوان مست در پارک معلم آبادان به ماموران پلیس Police مخابره شد و خیلی زود تیمی از ماموران برای پایان دادن به این درگیری وارد عمل شدند.

در حالیکه مسافران زیادی در پارک معلم حضور داشتند چند جوان مست با چاقو و قمه به سمت هم حمله می کردند که در این لحظه ماموران پای در محل گذاشتند که این جوان ها در ادامه درگیری شان به سمت کانکس پلیس که در داخل پارک بود حمله کردند.

ماموران داخل کانکس در برابر چند جوان شرور قرار گرفته بودند با شلیک چند تیرهوایی موفق به دستگیری 5 جوان چاقو به دست شدند.

قاضی کشیک در این مرحله دستور داد تا 5 جوان شرور به زندان Prison کارون اهواز منتقل شوند و عملیات پلیسی برای دستگیری عامل اصلی این درگیری و حمله به کانکس پلیس کلید زده شد.

تجسس های ماموران کلانتری 15 کارون آبادان در این پرونده ادامه داشت تا اینکه روز 14 فروردین ماه مخفیگاه متهم ردزنی شد.

ماموران زمانیکه برای دستگیری این متهم وارد عمل شدند پی بردند که وی به خاطر مصرف مشروبات الکلی در حالت عادی قرار ندارد و پسر جوان نیز وقتی خود را در برابر پلیس دید قصد داشت با خودزنی در برابر ماموران راهی برای فرار Escape پیدا کند که دستگیر شد.

پسر جوان که اهل یکی از روستاهای اطراف آبادان بود به حمله و درگیری با ماموران و چند جوان دیگر اعتراف کرد.

بنا به این گزارش، متهم اصلی این پرونده پس از اعتراف با دستور قاضی Judge پرونده روانه زندان شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

کدخبر: 370779 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟