مردی زن برادرش را از خانه بیرون انداخت و کشته شد + عکس

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، بعد از ظهر چهارشنبه 16 اسفند ماه امسال مردی در تماس با ماموران کلانتری 124 قلهک از کشتن Killing برادر 54 ساله اش با ضربات چاقو خبر داد.

بدین ترتیب تیمی از ماموران برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند و زمانیکه وارد ساختمان دو طبقه در خیابان دولت شدند با جسد خونین مرد 54 ساله روبرو شدند.

همین کافی بود تا تیمی از ماموران اداره 10 پلس آگاهی تهران همراه بازپرس سجاد منافی آذر از شعبه سوم دادسرای امور جنایی برای تحقیقات بیشتر وارد عمل شدند.

کارآگاهان در تحقیقات ابتدایی پی بردند که قربانی 54 ساله مردی مجرد است که همراه مادرش در طبقه اول ساختمان زندگی می کند و برادرش که در طبقه دوم همان ساختمان زندگی می کند با ضربات چاقو دست به قتل Murder برادرش زده است.

تیم جنایی در تحقیقات ابتدایی پی بردند که زن قاتل The Murderer دقایقی قبل در خانه مادرشوهرش بوده که برادر شوهرش او را از خانه بیرون کرده و برادر جوان وقتی متوجه موضوع می شود به طبقه اول ساختمان رفته و با برادرش درگیر می شود که در این درگیری برادر 54 ساله از ناحیه پهلو و قلب هدف ضربات مرگبار چاقوی برادرش قرار می گیرد.

بدین ترتیب مرد برادرکش به دستور بازپرس منافی آذر دستگیر شد و در اختیار ماموران اداره 10 پلیس Police آگاهی تهران قرار گرفت.

صبح امروز مرد جوان برای جزئیات بیشتر این درگیری مرگبار پیش روی بازپرس منافی آذر در شعبه سوم دادسرای ناحیه 27 تهران قرار گرفت و گفت: 21 سال قبل ازدوج کردم و صاحب دو فرزند دختر 11 و 17 هستم و در طبقه بالای خانه پدری ام زندگی می کنم و امین خانواده هستم.

وی افزود: خانه پدری ام دوبلکس است که من و خانواده ام در طبقه بالا زندگی می کنیم و مادر 80 ساله و برادر 54 ساله ام که مجرد است در طبقه پایین زندگی می کنند.

مرد جوان ادامه داد: روز حادثه Incident داخل خانه نشسته بودم و همسر یکی از برادرهایم به خانه مادرم آمده بود که زنم برای دیدن او به طبقه پایین ساختمان رفت.

وی گفت: همه چیز خوب پیش می رفت که ناگهان از طبقه پایین سر و صدا شنیدم، به طبقه پایین رفتم که دیدم برادرم، همسرم را از خانه بیرون کرده است، برای آرام کردن برادرم وارد خانه شدم که بین ما درگیری پیش آمد و از شدت عصبانیت و فشار کارهایی که برای برادرم کرده بودم دیگر متوجه هیچ چیزی نشدم و با چاقو به جان برادرم افتادم.

مرد جوان در حالیکه هنوز باور نداشت برادرش را به قتل رسانده افزود: وقتی به خودم آمدم دیدم برادرم را 7 ضربه چاقو به قتل رساندم و خیلی زود با اورژانس و پلیس تماس گرفتم تا شاید برادرم را زنده نگه دارم اما دیگر دیر شده بود. من هیچ نقشه ای برای کشتن برادرم نداشتم و از این اتفاق شوکه شده ام.

بنا به این گزارش، متهم برای تحقیقات بیشتر به دستور بازپرس سجاد منافی آذر در اختیار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 364861 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟