سردار حیدر عباس زاده، فرمانده انتظامی استان خوزستان در گفتگو با خبرنگاران از اهواز، با اشاره به اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره قتل Murder در روستای عبودی شهرستان شادگان، بیان کرد: ضمن اعلام تدابیر عملیاتی و تشکیل تیم های مجرب از پلیس Policeامنیت عمومی، دستورات ویژه نیز ابلاغ گردید.
وی در ادامه اذعان داشت: در بررسی های بعمل آمده مشخص شد یک فرد به هویت "خ – ز" به وسیله سلاح شکاری مصدوم و پس از انتقال به بیمارستان فوت شده است.
سردار عباس زاده تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع، ماموران پلیس امنیت عمومی با بررسی آثار بجای مانده و انجام تحقیقات اطلاعاتی قاتل The Murderer را به هویت "ع – ز" که برادر مقتول بود شناسایی کردند.
این مقام ارشد انتظامی افزود: با اقدامات تخصصی محل اختفاء قاتل فراری در کم تر از یک ساعت شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات ضربتی و منسجم در مخفیگاهش دستگیر و یک قبضه اسلحه شکاری استفاده شده در قتل و یک قبضه اسلحه شکاری غیر مجاز دیگر در منزل وی کشف و ضبط گردید.
فرمانده انتظامی استان خوزستان اظهار داشت: قاتل دستگیر شده در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل برادر خود، انگیزه اش را اختلاف عنوان کرد.
سردار حیدر عباس زاده در پایان با بیان اینکه یکی از اولویت های پلیس کشف جرم Crime در کم ترین زمان ممکن است، اذعان کرد: نیروی انتظامی بر سر حفظ جان و امنیت مردم مماشات نمی کند و در کشف جرائم از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید

کدخبر: 363364 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟