زن همسایه با لباس نامناسب مقابل پنجره می آمد و برای برادرم حرکات عجیب می کرد! + عکس

به گزارش گروه جنایی رکنا، بیست و یکم بهمن‌ سال‌۸۷ مأموران کلانتری‌132 نبرد از قتل Murder پسری در ساختمان مسکونی در خیابان خاوران باخبر و راهی محل شدند. جسد متعلق به اکبر 22‌ساله بود که بر اثر اصابت ضربات چاقو کشته شده بود. با انتقال جسد به پزشکی قانونی کارآگاهان پلیس در تحقیقات خود دریافتند مقتول مدتی قبل از شهرستان برای کار به تهران آمده و با برادرش در یکی از واحدهای آن ساختمان ساکن بوده است. با ثبت این اطلاعات، برادر مقتول تحت بازجویی قرار گرفت و به مأموران گفت: «مدتی قبل با اکبر برای کار از ملایر به تهران آمدیم و در بازار Store مشغول کار شدیم. من و برادرم حوالی خیابان خاوران منزلی اجاره کردیم و شب‌ها برای استراحت به آنجا می‌رفتیم. البته گاهی پیش می‌آمد که من شب‌ها در محل کار بودم و برادرم در خانه تنها بود.»
مرد جوان ادامه داد: «روبه‌روی خانه ما، زن و شوهر جوانی اهل افغانستان زندگی می‌کردند و پنجره خانه آنها به خانه ما دید داشت. روزی داشتم آماده می‌شدم تا به محل کار بروم که متوجه حرکات زن همسایه شدم. او با لباس نامناسب مقابل پنجره ایستاده بود و مشغول تماشای خانه ما بود. مشکوک شدم و از اکبر سؤال کردم آیا او را می‌شناسی؟ که برادرم در جوابم گفت او را نمی‌شناسد. آنجا بود که در این باره با برادرم صحبت کردم و خواستم بیشتر مراقب باشد و خیلی اطراف پنجره نرود. از آن روز نگران بودم که مبادا برادرم وسوسه شود و گول بخورد به همین دلیل هر بار سر زده به خانه می‌آمدم و مراقب اکبر بودم تا اینکه متوجه حادثه Incident شدم و فهمیدم او کشته شده است.‌»

مرد جوان در حالیکه گریه می‌کرد، گفت: «باور کنید مدتی که در تهران مشغول کار بودیم طوری رفتار می‌‌کردیم تا با کسی مشکل و خصومتی نداشته باشیم. حالا هم به کسی مظنون نیستم، اما احتمال می‌دهم آن زن و شوهر افغان، قاتل The Murderer برادرم باشند.‌»
بعد از توضیحات برادر مقتول، پلیس ردیابی زن و شوهر افغان را به عنوان مظنونان پرونده در دستور کار خود قرار داد، اما در روند تحقیقات بود که مشخص شد آن زوج همزمان با حادثه قتل به مکان نامعلومی گریخته‌اند.

بنابراین بعد از گذشت 9‌سال از حادثه از آنجائیکه ردی از عامل یا عاملان قتل پسر جوان به دست نیامد، پدر و مادر مقتول طی نامه‌ای از دادگاه درخواست دیه از بیت‌المال کردند. به این ترتیب پرونده صبح دیروز روی میز هیئت قضایی شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی عبداللهی قرار گرفت. ابتدای جلسه نماینده دادستان کیفرخواست را قرائت کرد. سپس پدر مقتول در جایگاه حاضر شد و گفت: «در شهرستان زندگی می‌کردیم و با پسرانم مشغول کار بودیم، اما آنها به خاطر درآمد کم مجبور شدند به تهران بیایند و مشغول کار شوند. این حادثه کمر مرا خم کرد و موهای مادرش را سفید کرد. حالا که قاتل یا قاتلان پسرم دستگیر نشده‌اند تقاضای دیه از بیت‌المال را دارم.‌»
در پایان هیئت قضایی وارد شور شد و با درخواست اولیای‌دم موافقت کرد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

پشت صحنه تلخ یک ازدواج / چرا سمیرا حاضر به رفتن به حجله نیست!

دختر بی حیای من معلوم نبود از چه کسی باردار شده است! + عکس

زنی ندانسته شوهرش خوابالویش را دستی دستی به سردخانه پزشکی قانونی فرستاد! +عکس

شوهرم با یک دختر سر یک میز در رستوان بودند و من در میز پشتی شاهد رفتار کثیف آنان بودم!

تجاوز به دختر دانشجو شهرستانی در خانه استاد مجرد

شکنجه های وحشتناک مرد میوه فروش در مقابل چشمان زن خائن / این دو ارتباط شیطانی داشتند

پروازهای نـاتمام آسمان ایران

نقشه دزدیدن 100 هزار دلار توسط دکتر فرید بیمارستان شیراز!

دلیل عدم انتشار عکس سوختگی همایون شهنواز روی تخت بیمارستان

شگرد کثیف راننده شیطان صفت برای آزار زنان مسافر تهرانی

35 زن و دختر هنگام ورود به ورزشگاه آزادی در لباس پسرانه شناسایی شدند!

عشق ممنوعه کوروش به زن همسایه در خانه مجردی / او زیبا بود و بد لباس می پوشید!

بلایی شومی که خواستگاری با کت خاکستری بر سر رقیه آورد!

این مرد 7 پلیس و بسیجی را در زاهدان به شهادت رسانده است

زن همسایه با لباس نامناسب مقابل پنجره می آمد و برای برادرم حرکات عجیب می کرد! + عکس

فیلم لحظه خودکشی 2 دختر دبیرستانی از پل کابلی تبریز + عکس و جزئیات

کدخبر: 361862 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟