نرگس می خواست دور از چشم شوهرش به خانه خواهرزاده اش برود که ..! / قتل خونین به خاطر یک اختلاف کثیف +عکس

به گزارش گروه جنایی رکنا، ساعت 23:00 28 دی ماه امسال، از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 وقوع یک فقره قتل Murder در خیابان محلاتی – خیابان میرهاشمی به کلانتری 132 نبرد اعلام شد .

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "قتل عمد" و به دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای ناحیه 27 تهران ، پرونده در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس Police آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

با حضور کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در محل جنایت Crime مشخص شد جسد خانمی 56 ساله به نام نرگس ، توسط فرزند پسرش در داخل خانه پیدا شده است که با حضور اورژانس در محل و انجام معاینات اولیه به مأمورین اعلام می شود که این خانم بر اثر اصابت ضربات جسم تیز به ناحیه گردن و قفسه سینه به قتل رسیده است ؛ پسر مقتوله در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : "زمانیکه وارد خانه شدم ، ناگهان مادرم را غرق خون دیدم ؛ بلافاصله به اورژانس و 110 زنگ زدم ؛ مادرم را جهت انتقال سریع به بیمارستان به بیرون ساختمان آوردم اما زمانیکه تیم اورژانس در محل حاضر شد ، در همان معاینه اولیه اعلام شد که او فوت کرده است " .

شناسایی و دستگیری همسر متواری :

با انجام تحقیقات میدانی ، کارآگاهان متوجه ی غیبت همسر مقتوله به نام "نادر . ع" ( متولد 1340 ) در محل شدند ؛ بلافاصله تحقیقات جهت دستگیری وی به عنوان متهم پرونده در دستور کار قرار گرفت و با بررسی صحنه جنایت ، کارآگاهان اطمینان پیدا کردند که وی از محل سکونتش ( محل جنایت ) متواری شده است .

تحقیقات جهت شناسایی مخفیگاه و دستگیری متهم در دستور کار کارآگاهان قرار داشت تا نهایتا کارآگاهان اداره دهم موفق به شناسایی مخفیگاه نادر در شهرستان مشهد شدند . بلافاصله هماهنگی لازم انجام و کارآگاهان اداره دهم با اخذ نیابت قضایی به شهرستان مشهد اعزام شدند ؛ سرانجام در ساعت 16:50 روز چهارشنبه مورخه 18/11/1396 نادر در شهرستان مشهد و در داخل مخفیگاهش دستگیر شد .

نادر در همان تحقیقات اولیه صراحتا به ارتکاب جنایت و قتل همسرش اعتراف کرد و در خصوص انگیزه جنایت به کارآگان گفت : " غروب [ روز جنایت ] بود که با همسرم درگیری لفظی پیدا کردم ؛ او قهر کرد و می خواست به خانه ی خواهرزاده اش برود ؛ من قبلا با خواهرزاده ی همسرم درگیر شده بودم و آنها برای من چاقو کشیده بودند ؛ از او خواستم که آنجا نرود اما او قبول نکرد ؛ عصبانی شدم و مجددا با او درگیر شدم ؛ به سمت آشپزخانه رفتم و چاقو برداشتم و با چاقوی میوه خوری چند ضربه به او زدم " .

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : "با توجه به اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت ، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس محترم پرونده صادر و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت " .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

راز شیطانی ماموریت های شوهرم با خانم منشی را دیر فهمیدم !

قتل دختر زیبا با ضربات کلنگ / خواستگار کینه جو عاشق بود ولی ..! + عکس

اقدام زننده پسر خردسال که با تشویق خانواده‌اش مواجه شد +تصاویر

فوری /کشته شدن 9 زن بر اثر واژگونی اتوبوس در گچساران +فیلم

بازی مرگبار / جنوب تهران با انفجار مواد محترقه لرزید

تجاوز به دختر دبیرستانی توسط 3پسر 17 ساله در تهران

ادعای جدید عروس پس از محکوم شدن به اعدام / نرگس دوباره محاکمه می شود + عکس

ربودن پسر بچه از داخل سرویس مدرسه + عکس

نبش قبر کارمند داروخانه 13 سال پس از وقوع قتل مرموز در تپه های قیطریه

عروس خطاکار در دادگاه / جشن عروسی برادرزاده ام بود که ..!

انتقام کور مرد حسود از تازه داماد / عروس زن سابق این مرد بود + عکس

اعدام برای راننده تاکسی کرجی / او زنی را در مسیر عروسی کشت + عکس و گفتگو

قتل مرموز مرد جوان و همسر دومش در کارخانه متروکه جنوب تهران

مرد شیطان صفت خیابان گاندی تهران اعدام شد / او زنان و دختران را به یک موسسه عرفان می کشاند و ..!

زن شیطان پرست 2 پسر خردسالش را کشت + عکس

کدخبر: 356773 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟