خلبان روس پیش از سرنگون شدن هواپیمایش در ادلب به همکارش چه گفت؟ + عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، همکار فیلپ اف که با هواپیمای دیگری او را در ماموریت بر فراز ادلب همراهی می کرد گفت: «لحظاتی پیش از هدف قرار گرفتن هواپیمای رومن در تماس بی سیم به او هشدار دادم هواپیمایش در خطر است و از او خواستم با مانور دادن از منطقه خطر خارج شود. اما رومن به آرامی پاسخ داد: هواپیمایم مورد اصابت قرار گرفته و بال چپ هواپیما در حال سوختن است، من به سمت جنوب پرواز می کنم و حضور فوری تیم جستجو و نجات را خواستارم».

همکار فیلیپ اف افزود: «رومن سپس از من خواست اوج بگیرم تا هدف قرار نگیرم ولی من این کار نکردم زیرا نمی توانستم او را در آن لحظات تنها بگذارم».

این خلبان گفت تلاش کرده است با هدف قرار دادن تروریست Terrorist ها، تا حد ممکن از همکارش که فرود آمده بود محافظت کند ولی تمام شدن مهمات و کمبود سوخت او را مجبور کرد به پایگاه هوایی بازگردد.

این خلبان روس افزود آسمان منطقه عاری از تنش در ادلب برای خلبانان روس همواره منطقه ای عادی و بی خطر بود زیرا فقط توپهای ضدهوایی ضعیف و ناکارآمد در آنجا وجود داشت.

این سخن خلبان روس نشان می دهد موشک ضدهوایی که موجب سرنگونی هواپیمای روسی شد به تازگی در اختیار تروریست ها قرار گرفته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 355496 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟