دستگیری دو تبهکار هنگام ارتکاب جرم در جهرم

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ افشین حیدری، رئیس پلیس Policeشهرستان جهرم دراین باره گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت Stealing خانه در یکی از محلات شهر جهرم، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران انتظامی قرار گرفت.
رئیس پلیس شهرستان جهرم افزود: ماموران، ضمن اجرای طرح های پیشگیری از وقوع جرائم با تقویت گشت های محسوس و نامحسوس و تعامل با نیروهای بسیج حوزه بقیه الله ناحیه سپاه جهرم، اقدام به پوشش مناطق جرم Crime خیز کردند.
وی تصریح کرد: در همین راستا شب گذشته، دو نفر از سارقان سریالی خانه ها در حال سرقت خانه ای بودند که با صاحب خانه و ماموران گشت نامحسوس بسیج درگیر شدند که با حضور سریع و به موقع پلیس، هر دو متهم به همراه وسایل ارتکاب جُرم و اموال مسروقه، دستگیر و برای تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی شهرستان منتقل شدند.
حیدری ضمن تشکر از نیروهای بسیج که در برقراری نظم و امنیت، پلیس را یاری می کنند؛ تاکید کرد: پیشگیری از وقوع سرقت، یکی از اولویت های مهم پلیس جهرم است و در صورت مشارکت و همکاری مردم با پلیس و رعایت توصیه ها و اقدامات پیشگیرانه، می توان وقوع انواع سرقت و دیگر جرایم را تا حد چشمگیری کاهش داد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 353386 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟