به گزارش گروه جنایی رکنا، روز 11 آذر ماه امسال خانواده دو پسر نوجوان با حضور در دادسرای امور جنایی تهران از ماجرای ناپدید شدن فرزندانشان خبر دادند.

با اعلام این شکایت تیمی از ماموران اداره 11 پلیس Police آگاهی تهران به دستور بازپرس رضوانی از شعبه هشتم دادسرای ناحیه 27 تهران برای افشای راز این پرده معمایی وارد عمل شدند.

کارآگاهان در گام نخست تحقیقات پی بردند که محمد امین 13 ساله و امیرحسین 15 ساله در یک ساختمان نیمه کاره در خیابان گرگان مشغول به کار بوده اند.

تجسس های پلیسی ادامه داشت تا اینکه برادر امیرحسین در تحقیقات پلیسی ادعا کرد که چندی قبل شنیدم که نگهبان ساختمان نیمه کاره که در کار سنگ کاری مشغول بوده پیشنهاد داده که می تواند برادرم و دوستش را برای کار به ترکیه بفرستد. وقتی در جریان این موضوع قرار گرفتم به سراغ مرد افغان که احمد نام دارد رفتم و اعتراض کردم اما بی فایده بود و احتمال می دهم برادرم و دوستش همراه مرد افغان به ترکیه رفته باشند.

ئیم پلیسی در این شاخه از تحقیقات به ساختمان نیمه کاره رفته و پی بردند که احمد روز 10 آذر پس از گرفتن 200 هزار تومان پول از صاحبکارش از ساختمان خارج شده و دیگر کسی از او اطلاعی ندارد.

کارآگاهان در تحقیقات میدانی پی بردند که احمد چندی قبل به یکی از دوستانش گفته که دو هفته دیگر کارش را در ساختمان تمام می کند و از اینجا می رود.

کاوش های پلیسی به این فرضیه رسید که احمد دو پسر نوجوان را به صورت قاچاقی از کشور خارج کرده اند و در حالیکه ردیابی های پلیسی ادامه داشت ماموران پی برند که 4 ماه قبل احمد با این سناریوی دو پسر نوجوان را به ترکیه فرستاده اما پول ها آنها را به جیب زده است.

در این مرحله دو پسر نوجوان که از سوی احمد به ترکیه سفر کرده بودند هدف تحقیق قرار گرفتند و آنها ادعا کردند که احمد می گفت که می تواند ما را به صورت قاچاقی به ترکیه بفرستد تا در آنجا کار کنیم به همین خاطر موضوع را با خانواده هایمان در میان گذاشتیم و پس از پرداخت پول به احمد به قزوین رفتیم و سپس به ارومیه سفر کردیم که در آنجا احمد ما را در اختیار قاچاقچیان قرار دادند.

وقتی به ترکیه رسیدیم مردان قاچاقچی Smuggler از ما درخواست پول کردند که گفتیم پول را به احمد دادیم و این در حالی بود که آنها عنوان کردند که از احمد هیچ پولی نگرفته اند به همین خاطر خانواده هایمان برای آن پول واریز کردند و دوباره به ایران بازگشتیم.

همین اطلاعات کافی بود تا ردیابی های پلیسی برای دستگیری احمد و رهایی دو پسر نوجوان آغاز شود که در این مرحله احمد در تماس با خانواده دو پسر ایرانی خواست تا آنها برای آزادی Freedom هر یک از بچه ها 50 هزار دلار پرداخت کنند.

تجسس های پلیسی با هماهنگی پلیس اینترپل در مرحله جدیدی قرار گرفت و ماموران توانستند محلی را که دو پسر نوجوان در آنجا بودند را در ترکیه ردزنی کنند.

تیم پلیسی با حضور در مخفیگاه دو پسر نوجوان پی بردند که آنها به محل دیگری منتقل شده اند تا اینکه چند روز قبل ماموران اسارتگاه محمد امین و امیر حسین را در آنکارا ردزنی کردند و با حضرر در محل موفق به نجات دو نوجوان ایرانی شدند اما هیچ اثری از احمد و همدستانش نبود.

بنا به این گزارش، تجسس های پلیسی برای دستگیری احمد در دستور کار ماموران قرار دارد و ساعت 5 عصر امروز ، امیرحسین و محمد امین به ایران منتقل می شوند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

آزار و اذیت شوم 3 خانم کارمند توسط مدیران شیطان صفت سازمان خیریه سرشناس

راز مخوف جسد خون آلود در شالیزارهای تالش چیست؟! + عکس

زن اعدامی در بوشهر بالای چوبه دار نرفت!

پشت پرده ماجرای آزاده نامداری از زبان مقام ارشد نظامی ایران!

هواپیمای تابان لحظه تیک آف در باند آتش گرفت و..!

تیراندازی شبانه برای زنده ماندن مهدیه 5 ساله در رامهرمز + عکس

دستفروشی پسری با لباس دخترانه در واگن بانوان متروی تهران + فیلم

لحظه خودکشی تلخ پسر 18 ساله در متروی آذربایجان + فیلم

زوایای پنهان تصادف بازیکن استقلال / دختر شلوار زرد داخل ماشین که بود؟ + فیلم و عکس

ازدواج پنهانی 2 مرد شیطان صفت با دو دختر 4 و 8 ساله! + عکس

مراسم عقد عروس و داماد در سرویس بهداشتی! + عکس

سودابه پس از بازگشت از سوئیس 2 انگشت شوهر پولدارش را قطع کرد! + عکس

بازی زشت انتقام از شوهر خائن / من هم با دوست شوهرم ..!

تجاوز شیطانی میهمان 22 ساله به دختر صاحبخانه!+ عکس

مربی بدنسازی با زن شاگردش همخوابی می کرد / فیلم و عکس همه چیز را لو داد

اقدام زشت یک مرد با 2 کودک در زنجان

شمشیر نادر شاه ایرانی پیدا شد + عکس

تجاوز وحشیانه به دختر 20 ساله کارآموز پرستاری + عکس

کدخبر: 352575 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟