سارق مسلحی که پس از درگیری با پلیس Police در چنگ قانون Law گرفتار شده بود در حالی که به پابندهای آهنین خود نگاه می کرد و به سرنوشت تاریک خود می اندیشید به کارشناس اجتماعی کلانتری گفت: من به اصرار خودم در اتاق مشاوره حضور یافتم تا به دیگر جوانان هم سن و سال خودم بگویم چگونه عشق و عاشقی های اینترنتی می تواند از یک مرد زحمت کش، سارق مسلح بسازد و زندگی اش را به نابودی بکشاند.

شاید هم افرادی که سرگذشت مرا می خوانند همانند من تصور کنند که این گونه اتفاقات فقط برای دیگران رخ می دهد و آن ها هیچ وقت به چنین سرنوشتی دچار نمی شوند اما...

جوان 24 ساله در حالی که سرش را به نشانه پشیمانی و تاسف تکان می داد، رشته خاطراتش را به چند سال قبل گره زد و ادامه داد: خدمت سربازی را که به پایان رساندم با کمک مالی پدرم یک دستگاه پراید خریدم و به مسافرکشی مشغول شدم پولی را که با زحمت به دست می آوردم خیلی برایم ارزش داشت قصد داشتم با کمی پس انداز ازدواج کنم اما درست یک سال قبل بود که از طریق شبکه های اجتماعی با دختری آشنا شدم. تصویر زیبای او مرا از خود بی خود کرده بود و به چیزی جز رسیدن به آن دختر نمی اندیشیدم. او یک دختر ایرانی بود اما به عنوان یک مانکن در یکی از شرکت های پوشاک دبی کار می کرد.

آن قدر شیفته او شده بودم که شغلش برایم مهم نبود. تصمیم گرفتیم یکدیگر را در ایران ملاقات کنیم. 2 ماه قبل در فرودگاه به استقبالش رفتم انگار دختر آرزوهایم را در خواب می دیدم. چند روز بعد از او خواستم با من ازدواج کند و به دبی نرود در واقع نمی خواستم ناموس من در معرض دید چشمان دیگران قرار گیرد اما او قبول نکرد و گفت: تو نمی توانی درآمد زیادی را که در دبی دارم برایم فراهم کنی. او راست می گفت. اما عشق او مرا کور کرده بود. نمی خواستم «ترانه» را از دست بدهم من با مسافرکشی تنها هزینه تحصیل و مخارج خودم را تامین می کردم این بود که به فکر سرقت Stealing خودرو افتادم. بار اول پول خوبی نصیبم شد و با آن پول توانستم یک ماه دیگر «ترانه» را در ایران نگه دارم. اما وقتی در حال سرقت خودروی دوم بودم به محاصره ماموران درآمدم و برای فرار Escape اقدام به تیراندازی کردم که باز هم ناکام ماندم و دستگیر شدم. وقتی از کلانتری با «ترانه» تماس گرفتم او گفت می خواهد به دبی برگردد چرا که با این درآمدها زندگی اش نمی گذرد تازه فهمیدم چه اشتباهی کردم و این گونه به سارق مسلحی تبدیل شدم که...برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

قتل یک زندانی اعدامی در سرویس بهداشتی زندان کرج + عکس

داماد برای همیشه عروس را تنها گذاشت / او به جشن عروسی در رشت نرسید

گفتگو با تنها روایتگر لحظه لحظه حادثه پلاسکوی تهران

نقشه کثیف زن شیطان صفت 37 ساله برای جوان 19 ساله مشهدی

روایت خبرنگار تلویزیون از لحظه ای که پلاسکو فرو ریخت + فیلم

اعدام مرد شیطان صفت 55 ساله / او 5 زن و دختر را به خانه اش کشانده و ..! + عکس

مجید هر شب از ساختمان نیمه کاره زن همسایه را دید می زد تا اینکه ..!

وزنه بردار طلایی ایران درگذشت

حمله زشت پزشک به بیمار در اتاق معاینه + فیلم و عکس

قتل زن ایرانی در آلمان / دختر یک ساله سهیلا به خانواده آلمانی سپرده شده است و ..!

نقشه عروس صیغه ای برای مادر شوهر بی نوا / نیلوفر را در خیابان سوار کردم و ..!

احضار شهردار به دادسرا به دلیل تخریب یک مسجد در مشهد

گفتگو با فرمانده چینی عملیات نجات در سانچی / همه جا را گشتیم

دختر و پسر جوان از میان بار کامیون در مرز ایران و ترکیه کشف شدند! / آن ها هیچ نسبتی با هم نداشتند + عکس

 

کدخبر: 347644 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟