معاون دادستان مرکز خراسان رضوی روز گذشته با بیان این خبر و در گفت و گویی گفت: «م-د» یکی از متهمان اصلی پرونده پردیسبان حدود یک سال قبل به اتهام کلاهبرداری از طریق فروش اوراق موسوم به سهام در مشهد دستگیر و روانه زندان Prison شد اما مدتی بعد در حالی که متعهد شد حق و حقوقات شاکیان را پرداخت کند، با تبدیل قرار قانونی از سوی دادسرا و سپردن وثیقه از زندان آزاد شد تا رضایت شاکیان را جلب کند.
قاضی Judge «حسن حیدری» افزود: اما با گذشت مدت زمان طولانی از این ماجرا مشخص شد که او هیچ اقدامی در این باره انجام نداده است و پاسخ کسی را هم نمی دهد. سرپرست مجتمع قضایی انقلاب اسلامی مشهد خاطرنشان کرد: پس از رصدهای دقیق و انجام تحقیقات بیشتر در این باره متهم مذکور دوباره از طریق قانونی به دادسرای عمومی و انقلاب احضار شد تا پاسخ گوی اقداماتش باشد ولی او که احتمال می داد با تشدید قرار قانونی ممکن است دوباره روانه زندان شود به مکان نامعلومی گریخت. «قاضی حیدری» تصریح کرد: بررسی های مقدماتی بیانگر آن بود که وی از حدود سه ماه قبل به خارج از کشور گریخته است بنابراین دستور دستگیری وی صادر شد و این متهم تحت تعقیب قرار گرفت. این مقام قضایی در ادامه افزود: در حالی که تحقیقات ضابطان دستگاه قضایی برای شناسایی مخفیگاه متهم فراری ادامه داشت، وی روز شنبه وارد کشور شد و در یک عملیات غافلگیرانه به دام افتاد. معاون دادستان عمومی و انقلاب مشهد گفت: متهم مذکور هم اکنون به اتهام فروش اوراق موسوم به سهام و با صدور قرار قانونی روانه زندان شده است تا تحقیقات در این باره ادامه یابد.
شایان ذکر است: پرونده شرکت سرمایه گذاری پردیسبان از حدود دو سال قبل زمانی در دستور کار قضایی قرار گرفت که افراد زیادی با طرح شکایت هایی در دادسرای مشهد اظهار کردند: فریب تبلیغات واهی این شرکت برای خرید سهام را خورده اند و مبالغ میلیونی را از دست داده اند. این افراد به نقل از مدیران شرکت مدعی بودند که زمینی در منطقه آبیک قزوین خریداری شده و قرار است در آن یک هتل ده ها طبقه ای ساخته شود به همین دلیل مدیران شرکت سرمایه گذاری مذکور اوراق موسوم به سهام را در مشهد نیز فروخته اند اما بعد مشخص شد که فروش اوراق مذکور غیرقانونی بوده و آنان فریب تبلیغات واهی را خورده اند. گزارش خراسان حاکی است: با ورود دادستان مرکز خراسان رضوی به ماجرای فروش غیرقانونی اوراق موسوم به سهام در مشهد، تاکنون 5 نفر از اعضای هیئت مدیره و عوامل اصلی این پرونده دستگیر شده اند که بررسی ها در این باره همچنان ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

سیدخلیل سجادپور

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز ناپدریم را به خواستگارم بگویم؟ / شهرام از 8 سالگی از من درخواست های شرم آور داشت!

نقشه کثیف عروس در میهمانی شبانه / هیچ کس نمی دانست او با شوهر سابقش ارتباط دارد!

شاهرخ پسر همسایه با زنم ارتباط داشت / خواهر 18 ساله او را دزدیدم و انتقام شیطانی گرفتم!

گفتگو با زن وشوهر ژاپنی که برای ماساژ درمانی به کمک زلزله زده های کرمانشاه آمده اند + فیلم و عکس

تلخ و شیرین یک هفته پر تب و تاب + عکس

ازدواج با پسر همسایه پس از 18 جراحی زیبایی

قصه یک معجزه دیگر از زلزله / کژال خودش را سپر پرهام کرده بود و ..! + عکس

2 فیلم هولناک از لحظه زلزله / خدایا این فاجعه برای هیچ کسی پیش نیاید 14+

دستگیری متهم فراری پرونده پردیسبان در مشهد

خانمی که شوهرش را اجاره می دهد! + عکس

این خانم خبرنگار زیبا سخنگوی وزارت دفاع روسیه شد!

داخل کمد دیواری خانه دوست شوهرم پنهان شدم اما او مرا پیدا کرد و..!+عکس

فوری / بازدید شبانه رهبر انقلاب از مناطق زلزله زده

انفجار خودرو در پمپ گاز حین سوخت گیری + فیلم و عکس 14+

کدخبر: 329141 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟