شکایت خواهر از برادر پزشک و زن صیغه ای اش به خاطر قتل در خیابان ونک

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، 19 خرداد امسال، ساکنان یکی از محله‌های خیابان ونک، سر و صداهایی از خانه همسایه شنیدند. آنها که نگران شده بودند خود را به مقابل آپارتمان مورد نظر رساندند که همه صاحبش را دکتر صدا می‌کردند. آنها لحظاتی بعد و با گشوده شدن در، پدر صاحبخانه را دیدند که از ناحیه سر و صورت بشدت مجروح شده بود. به همین خاطر خیلی سریع مرد سالخورده را به بیمارستان منتقل کردند.با انتقال بهمن به بیمارستان موضوع به دخترش نیز اعلام شد و زن جوان خود را به بیمارستان رساند، اما هنوز 24 ساعت از بستری شدن بهمن در بیمارستان نگذشته بود که مرد 70 ساله به کما رفت.از سوی دیگر دختر بهمن نیز با مراجعه به کلانتری از برادرش شکایت کرد.
او گفت: «روز حادثه Incident در تماس همسایه‌ها از جریان باخبر شدم و خودم را خیلی سریع به بیمارستان رساندم. پدرم که هنوز نیمه جانی داشت به من گفت که کامران –برادرم- او را با بطری زده است. این در حالی بود که پدرم همه زندگی‌اش را به پای برادرم ریخت و او را برای تحصیل به خارج از کشور فرستاد. حتی اموالش را به نام برادرم زد. اما او به جای تمام محبت‌های پدرم، اینطور جوابش را داد. برادرم مدتی قبل با زن جوانی به نام میترا عقد موقت کرده بود.

از آنجا که پدرم همه اموالش را در اختیار کامران قرار داده بود به ناچار با او زندگی می‌کرد. اما انگار میترا به برادرم گفته بود که نمی‌تواند حضور پدرم را در خانه تحمل کند و از کامران خواسته بود پدرم را بیرون کند.

کامران هم به تبعیت از همسر موقتش به پدرم گفته بود یا خانه را ترک کند، یا اینکه تمام سکه‌ها و پول‌های نقدش را در اختیار او قرار دهد تا اجازه ماندن در خانه را داشته باشد. اما پدرم قبول نکرده و سر همین موضوع باهم درگیر شده بودند که کامران با بطری پدرم را هدف قرار داده بود.»

در پی اظهارات زن جوان، پرونده‌ای در دادسرای ونک تشکیل شد. تحقیقات در این باره ادامه داشت تا اینکه حدود سه ماه بعد از این واقعه هولناک و با وجود تلاش‌های تیم درمانی، بهمن روی تخت بیمارستان تسلیم مرگ شد. با مرگ پیرمرد، پرونده از دادسرای ونک به دادسرای ویژه قتل Murder پایتخت ارجاع شد.
بدین ترتیب با ورود بازپرس جنایی به ماجرا، تحقیقات در این خصوص وارد مرحله تازه‌ای شد. در بررسی‌های صورت گرفته اطلاعاتی به‌دست آمد که نشان می‌داد متهم سال‌ها قبل برای تحصیل به اسکاتلند رفته و در رشته ارتوپدی تحصیلکرده و فارغ‌التحصیل شده است.
با توجه به مدارک موجود در پرونده و شکایت زن جوان، کامران به‌عنوان مظنون به قتل بازداشت شد.اما مرد 46 ساله منکر جنایت Crime شد و گفت: «من و پدرم فقط با هم جرو بحث کردیم، ضربه‌ای هم که به سر پدرم خورده بود مربوط به روز حادثه نبود بلکه مربوط به 10 روز قبل ازآن بود.

آن موقع من و پدرم برای تفریح به شمال رفته بودیم که پای پدرم سر خورد و همانجا سرش آسیب دید که خیلی سریع پدرم را به بیمارستان منتقل کردم و حتی پرونده بالینی پدرم نیز موجود است. بعد از درمان نیز پدرم ترخیص شد و 10 روز بعد این اتفاق برایش افتاد.»

با توجه به اظهارات مرد میانسال، بازپرس جنایی دستور تحقیقات تکمیلی در این خصوص را صادر کرد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

فیلم گفتگو با ابوعزرائیل / من زنده ام !

با الهه فرار کردم اما با سارا سر سفره عقد نشستم!

تجاوز به دختر دوچرخه سوار در پارک جنگلی

می خواست پشت یخچال قصابی به من تجاوز کند که ... +عکس

چندش آورترین رفتار با دختر 10 ساله / او حتی مجبور شد فضولات سگ بخورد!

کابوس در شب های زندان برای قاتل پسر بچه / گفت و گو با مرد بی رحم + عکس

خودکشی عجیب زن شوهر جوان در بالای کوه صخره ای + عکس

ازدواج همایون شجریان با همسر دوم رامبد جوان؟! + عکس

نوزاد 30 کیلویی همه را متعجب کرد

شکایت خواهر از برادر پزشک و زن صیغه ای اش به خاطر قتل در خیابان ونک

بلایی که سر زن جوان به خاطر درخواست پول برای ارتباط شوم آمد / دادگاه تهران رسیدگی کرد

ناگفته‌های دادستان رشت از پرونده اهورا + عکس

دختر 15 ساله تهرانی اسیر اقدام شیطانی مرد 41 ساله + عکس

مرگ قاتل شیطان صفت دختر 7 ساله با بیماری سرطان در زندان

13 دختر و پسر شیطان پرست در رستوران مرکز تهران دستگیر شدند

مسی ایرانی بارسلونا را به هم ریخت! + فیلم

لندکروز با لاستیک ترکیده 8 نفر را زیر گرفت+عکس

واکنش تند پدر اهورا به تهمت های خواننده معروف پاپ +عکس

ابوعزرائیل به شهادت رسید؟ + عکس

 

کدخبر: 319042 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟