به گزارش گروه سیاسی رکنا، به نقل از خبرگزاری تاس، آندانگ چون، معاون پارلمان کره شمالی که ریاست هیات کره شمالی در یکصد و سی و هفتمین اجلاس اتحادیه بین المجالس در روسیه را بر عهده دارد، در دیداری با علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی ایران از او خواست تا دو کشور علیه بی‌عدالتی آمریکا و برای مقابله با آن تلاش کنند.
آندانگ چون در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از سخنان لاریجانی گفت: ما یک عزم راسخ علیه متجاوزان داریم. ما و شما برای مدتی طولانی است که برای مقابله با آمریکا تلاش کردیم. بیایید برای مقابله با این بی‌عدالتی با یکدیگر تلاش کنیم.
پیش‌تر علی لاریجانی از اقدامات آمریکا و سخنان ترامپ Trump به خصوص در مورد توافق هسته‌ای ایران انتقاد کرده بود.
او گفته بود که دونالد ترامپ به سازمان ملل بی‌احترامی کرده است و نمی‌تواند توافقنامه‌های بین‌المللی را اجرا کند. همچنین پیش‌تر علی لاریجانی به خبرگزاری تاس گفته بود که او در مورد مسائل پیچیده مربوط به امنیت منطقه‌ای با هیات‌های ترکیه و عراق گفت‌وگو کرده است.

این صحبت ها در گفتگو های سران کشور های مختلف امری عادی است اما این که رئیس جمهور کره فکر متحد شدن با ایران را در سر دارد فقط و فقط به خاطر سخنان سخیف ترامپ است. اوست که رئیس جمهور کره را تا این حد جسور کرده است که همچین پیشنهادی به ایران بدهد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 317240 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟