به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ محمد قربان منصوری، رئیس کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس بیان کرد: در پی وقوع سرقت Stealing های سریالی لوازم و محتویات خودرو در سطح حوزه در چندین هفته گذشته توسط سه نفر به وسیله یک خودرو مزدا 3 نقره ای رنگ عوامل گشت خودرویی این یگان هنگام گشت زنی در خیابان امین خودرو مورد نظر را مشاهده کردند. 
وی افزود: سارقان با مشاهده ماموران اقدام به فرار Escape کردند که در پی تعقیب و گریز خودرو متهمان به علت سرعت زیاد و عدم توانایی در کنترل آن با درخت و یک دستگاه خودرو پژو پارس برخورد و خودرو آنان متوقف که بلافاصله 3 نفر از خودرو پیاده و اقدام به فرار کردند. 
رئیس کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس با اشاره به اینکه در تعقیب و گریز انجام شده دو نفر از متهمان دستگیر شدند، بیان داشت: با استعلام از مرکز پیام مشخص شد خودرو مزدا دارای سابقه سرقت از کلانتری 134 شهرک قدس می باشد و در بازرسی از خودرو 2 عدد ساب باکس به مارک های پایونیر و جی بی ال و یک جفت تیوتر کشف شد. 
وی عنوان داشت: در تحقیقات انجام شده متهمان در ابتدا به قصد فریب ماموران حرفهای ضد نقیض می زدند و بیان می داشتند که ما سارق نیستیم و خودرو متعلق به فردی فراری می باشد. 
منصوری گفت: با استفاده از شیوه و شگرد و ترفندهای خاص پلیسی متهم ردیف اول ع.س بیان داشت تا کنون 600 فقره سرقت لوازم خودرو و دو فقره سرقت خودرو انجام داده ام. 
وی بیان داشت: متهم ردیف دوم ب.س بیان داشت تا کنون دو فقره سرقت خودرو و 400 فقره سرقت لوازم خودرو را در دو ماه گذشته در محدوده خاک سفید انجام داده ام و همدست دیگرمان ع.گربه می باشد. 
رئیس کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس با اشاره به اینکه سومین متهم در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از منزل وی یک عدد ضبط ، د و عدد میلنگ نو ، چهار دست لنت خودرو نو ، کشف شد 
وی با اشاره به اینکه در بازرسی از منزل متهم ردیف دوم از داخل انباری منزلش 57 قطعه لوازم مختلف خودرو کشف شد،گفت: متهم ردیف سوم دستگیر و به کلانتری انتقال داده شد و در بازجویی صورت گرفته به بیش از 500 فقره سرقت اعتراف کرد. 
منصوری عنوان داشت: تاکنونده ها مالباخته به کلانتری مراجعه و اموال مسروقه کشف شده از سارقان را مورد شناسایی قرار دادند و نسبت به سارقان اعلام شکایت کرده اند. 
وی بیان داشت: در این خصوص پرونده ای تشکیل و به همراه متهمان و اموال مکشوفه پس از اخذ دستور قضایی جهت شناسایی دیگر شکات تحویل پلیس آگاهی پایگاه چهارم فاتب شد . برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

میثم 2 سال مرا تسخیر خودش کرده بود درحالی که با دوست صمیمی ام ازدواج کرده بود!

تخم‌مرغ فروش قاتل شد / شاهرخ هوادار فوتبال را در چاه اتوبان ستاری انداخت + عکس

74 ضربه شلاق برای عامل به دار آویختن یک سگ

عکس دردسرساز پادشاه سابق عربستان با موجود فضایی!

صحنه های زشت از کتک زدن دانش آموزان توسط یک معلم + فیلم

پیامک 6 میلیاردی راز قتل عام خانوادگی در خیابان یخچال تهران را برملا کرد

صدور حکم متهمان پرونده «بنیتا»/ پاسخ به اعتراض پدر و مادر دختر 8 ماهه

ارتباط پنهانی مدیر عامل شرکت با کارمند زن راز بدهی 10 میلیارد تومانی برای همسرش را لو داد

اقدام شیطانی و وحشیانه با دختر دانش آموز / یک پسر و دختر دستگیر شدند

زنم طوری بیرون می رفت که چشم های ناپاک را دنبال خودش می کشید!

چگونگی تکه تکه شدن عروس و داماد تهرانی بازسازی شد + عکس

بهانه عجیب مادر سنگدل برای کشتن دختر 15 ماهه اش + تصاویر

ایستگاه آخر پرونده قتل وحشیانه دختر دانشجو در جنگل + عکس

اسماعیل رها شاعر پیشکسوت درگذشت + عکس

دردسر عروس خوش لباس برای دانش آموزان یک مدرسه + عکس

نقشه شرم آور پرستوی 25 ساله برای پیرمرد پولدار تهرانی + عکس

دختر زشت با چاقو پسر جوان را آزار داد+ عکس

پشت پرده عجیب ورود لباس‌های مشکی با نماد شیطان‌پرستی به بازار +عکس

اعتراف تکان دهنده رباینده کودکان کرج

 

کدخبر: 309212 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟