به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، ساعت 12:30 روز گذشته ماموران کلانتری 13 قدس آبادان در جریان سرقت Stealing 15 کیلویی طلا از خودروی مرد طلافروش قرار گرفتند و خیلی زود تیمی از ماموران برای تحقیقات ویژه به محل اعزام شدند.
ماموران در تحقیقات ابتدایی پی بردند که 2 مرد سوار بر خودروی پژو در یک تصادف Crash ساختگی در کیلومتر 5 جاده آبادان به ماهشهر خودروی ساندرو را متوقف کرده و پس از پیاده کردن راننده اقدام به سرقت خودرو و طلاهای داخل آن کرده اند.
مجید راننده خودروی رنو ساندرو در حالیکه از ناحیه دست و پا مجروح شده بود به ماموران گفت: در مسیر آبادان به سمت ماهشهر بودم که ناگهان خودروی پژو پارس در حالیکه 2 نفر سوار بر آن بودند به خودروی من کوبید و همین باعث شد تا در کنار جاده توقف کنم.
وی افزود: وقتی از خودرو پیاده شدم یکی از مردان پشت فرمان خودرویم نشست و پا به فرار Escape گذاشت که در این صحنه برای اینکه مانع فرار آنها شوم به خودرویم آویزان شدم اما بی فایده بود و پس از گذشتن مسیری از خودرو به زمین پرت شدم.
مجید گفت: در کار پخش طلا و جواهرات هستم و داخل خودرویم 15 کیلو طلا و جواهر بود که دزدان با طراحی نقشه تصادف ساختگی دست به سرقت آنها زدند و به سمت آبادان فرار کردند.
بنا به این گزارش، در این مرحله تیمی از ماموران پلیس Police آگاهی آبادان برای شناسایی و دستگیری عاملان این سرقت وارد عمل شدند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

 

کدخبر: 306559 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟