سه جوان که دنبال دزد The Thief خودرویشان بودند، در پارک رضوان تهران، به یک مواد‌فروش مشکوک شدند و پس از درگیری با چاقو به او حمله کردند. فرد مضروب هم پس از چند ساعت در بیمارستان به علت شدت جراحات و خونریزی جان باخت. تا کنون یکی از متهمان دستگیر شده و تلاش‌ها برای دستگیری دو متهم دیگر این پرونده جنایی ادامه دارد.

ساعت دو بامداد دوشنبه ماموران کلانتری ١١١هفت‌چنار در جریان یک نزاع در پارک رضوان خیابان کمیل قرار گرفتند. با حضور ماموران مشخص شد که مرد حدودا ٤٠ساله‌ای هدف ضربات چاقو قرار گرفته است. با انتقال فرد مضروب به بیمارستان تحقیقات اولیه در خصوص این حادثه Incident آغاز شد.

همزمان از بیمارستان خبر رسید که آن مرد به علت شدت خونریزی در بیمارستان جان باخته است. با اعلام این خبر، ماجرای جنایت Crime خونین پارک رضوان به بازپرس شعبه دهم دادسرای امور جنایی تهران اعلام شد و تیمی از ماموران اداره دهم پلیس Police آگاهی به دستور بازپرس پرونده برای تحقیقات وارد عمل شدند. کارآگاهان در تحقیقات ابتدایی پی بردند که قربانی این جنایت سعید یکی از متهمان سابقه‌دار است که از چندی قبل در پارک رضوان اقدام به فروش موادمخدر می‌کند.

ماموران با توجه به سوابق مقتول، در ابتدا نخست احتمال دادند که این درگیری مرگبار به خاطر معامله بر سر موادمخدر بوده باشد. بر همین اساس تحقیقات و بررسی‌های ابتدایی را از محل جنایت‌ها آغاز کردند تا این‌که به سرنخ جدیدی در این پرونده رسیدند. بررسی‌های پلیسی نشان از آن داشت که سه جوان شبانه سوار بر موتور داخل پارک رفته و پس از درگیری با سعید دست به این جنایت زده‌اند.

ماموران در ادامه موفق شدند با اقدامات پلیسی یکی از عاملان این جنایت را صبح دیروز در عملیات فنی پلیس دستگیر کنند. متهم دستگیر‌شده در اظهارات اولیه‌اش به ماموران گفت: «چندی قبل خودروی پراید پدر یکی از آنها به سرقت Stealing رفت. پسر جوان که به دنبال سارق خودروی پدرش بود، متوجه ‌شد که یکی از سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار در داخل پارک رضوان اقدام به فروش موادمخدر می‌کند. او به گمان این‌که که سرقت خودرو از سوی مرد مواد‌فروش صورت گرفته است با دوستانش به سراغ سعید می‌رود و بر سر این موضوع با هم درگیر شده و این پرونده جنایی رقم می‌خورد.»

بنا به این گزارش، متهم دستگیر‌شده به دستور بازپرس شعبه دهم دادسرای امور جنایی در اختیار ماموران اداره ١٠ قرار دارد و تجسس‌ها برای دستگیری دیگر متهمان این درگیری مرگبار ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

حکم اعدام پسر شیطان صفت در کرج + عکس

فوری / قتل هولناک 2 خواهر 19 و 22 ساله در شامگاه دوشنبه تهران

رضا.سوری خواننده زیرزمینی در اسلامشهر به خاطر قتل دستگیر شد + عکس و جزئیات

اقدام هولناک دوست تلگرامی با دختر دانشجوی دکتری روانشناسی در تهران

صبر ۱۰ ساله برای هدیه ازدواج به عروس خانم + عکس

مرگ مرموز مرد جوان در نمره شماره 13 حمام عمومی تهران نو

اقدام وحشیانه برای سقط جنین زن باردار + عکس

چاقوکشی در کلیسا!

بلایی که مرد بی رحم به خاطر آغوش کشیدن دختر، سر او آورد

عاملان قتل «بنیتا» را قصاص کنید

غزاله گفت مرد عرب دلار خرج می کند و من رفتم تا صیغه او شوم تا اینکه!

کشتارخانوادگی در سفر!

زن سمنانی طلسم شد و در دام افتاد!

عکس سقوط وحشتناک اتوبوس به دره جاجرود / 11 تن کشته و 28 زخمی شدند

این دختر 16 ساله مثل مار پوست می اندازد+تصاویر

فوری / دستگیری خواننده زیرزمینی به خاطر قتل عمد در تهران + عکس

دفاعیات خونسردانه قاتل بنیتا کوچولو در دادگاه/رییس کلانتری خاتون آباد در جایگاه از هوش رفت + تصاویر

گریه های دردناک پدر بنیتا کوچولو در یک قدمی قاتلان /در دادگاه چه گذشت؟ + عکس

4 نفر بر سر تقسیم آبدوغ خیار مجروح شدند!

 

کدخبر: 304237 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟