رقابت 2  دوست برای گردن گرفتن قتل یک جوان!+ عکس

گزارش پزشکی قانونی درباره قتل Murder پسری که در جریان یک نزاع به کام مرگ رفته، حکایت از این دارد که مقتول با ضربه‌ای که به گردنش برخورد کرده فوت شده است. عاملان حادثه Incident اما دو پسر جوان هستند که در جریان محاکمه سعی کردند خودشان را به عنوان قاتل The Murderer معرفی کنند.

به گزارش خبرنگار ما، شامگاه 28 شهریورماه سال 91 بود که به مأموران کلانتری 11 شهرقدس خبر رسید که در بوستان معلم شهر بین چند پسر جوان دعوای خونینی رقم خورده است. وقتی مأموران خودشان را به محل رساندند، معلوم شد که پسری 23 ساله به نام علیرضا در جریان حادثه مجروح و بعد از انتقال به بیمارستان 22 بهمن فوت شده است. در تحقیقات بعدی هم مشخص شد عاملان حادثه دو‌پسر22ساله به نام مهدی و فرهاد هستند که از محل فرار Escape کرده بودند. تحقیقات برای بازداشت متهمان تا یک‌سال بعد ادامه داشت. فرهاد و مهدی بعد از بازداشت به جرمشان اعتراف کردند. مهدی در شرح ماجرا گفت: یک‌روز قبل از حادثه به خاطر چشم در چشم شدن با علیرضا درگیر شدم و به او سیلی زدم. فردای آن روز همراه فرهاد سر کوچه ایستاده بودم که علیرضا از راه رسید. او گفت که می‌خواهد سیلی که دیروز به او زده‌ام را تلافی کند. علیرضا خواست بری دعوا به پارک معلم برویم که قبول کردیم. وارد پارک که شدیم او چاقو کشید. ما قصد چاقو‌کشی نداشتیم، اما برای دفاع از خودمان چاقو کشیدیم و به او ضربه زدیم که کشته شد. با کامل شدن تحقیقات فرهاد و مهدی به اتهام قتل عمد مجرم شناخته شده و برای محاکمه به شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شدند. مهدی در جلسه رسیدگی جزئیات بیشتری از حادثه را شرح داد. او گفت: روز حادثه همراه فرهاد سر کوچه ایستاده بودم که علیرضا از راه رسید. او مشروب خورده و مست بود. خواست به پارک برویم و دعوا کنیم که قبول کردیم. وقتی وارد پارک شدیم با چاقو به فرهاد حمله کرد و چند ضربه به او زد. من هم برای دفاع از رفیقم چاقو کشیدم و چند ضربه به کتف و گردن علیرضا زد که روی زمین افتاد. فرهاد هم در حالی که زخمی بود، با چاقو ضربه‌ای به گردن علیرضا زد. فرهاد هم وقتی در جایگاه ایستاد حرف‌های همدستش را تأیید کرد.

هیئت قضات بعد از ختم جلسه دو متهم را به قصاص محکوم کردند. بعد از آن بود که پرونده به دیوان عالی کشور فرستاده شد. از آنجا که پزشکی قانونی علت فوت را اصابت ضربه به گردن اعلام کرده‌بود، وکیل دو متهم درخواست اعاده دادرسی را مطرح کرد و در لایحه خود اعلام کرد که یک ضربه چاقو نمی‌تواند از سوی دو متهم وارد شود. قضات دیوان با قبول درخواست وکیل پرونده را به شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران ارجاع دادند.

روز گذشته بعد از اینکه قاضی عبداللهی رسمیت جلسه را اعلام کرد اولیای‌دم گفتند که درخواست‌شان همچنان قصاص است.

بعد از آن بود که دو متهم یک به یک در جایگاه حاضر شدند. آنها اتهام قتل را گردن گرفته و مدعی شدند که ضربه کاری را به علیرضا وارد کرده‌اند. مهدی گفت: وقتی دعوا بالا گرفت هوا تاریک شده بود. من چاقو کشیدم و ضربه‌ای که وارد کردم به گردن علیرضا برخورد کرد. فرهاد هم گفت: مهدی به هواخواهی من وارد دعوا شد. وقتی علیرضا روی زمین افتاد من زخمی شده‌بودم. چاقو برداشتم و به گردنش ضربه‌ای زدم که منجر به فوتش شد. هیئت قضایی بعد از شنیدن دفاعیات دو متهم و وکلای مدافع آنها وارد شور شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی رکنا را از دست ندهید:

سرنوشت شوم یک مرد با خواهر عروس اش در خودرو+ فیلم

زلزله باعث یک قتل شد/هیچکس باور ندارد

دزدیدن رمز تلگرام دختر صاحبکار برای شیطنت های کثیف

راز شیطانی 4 زن و مرد در خانه کثیف

قتل با شلیک گلوله در قلب / در ساوه رخ داد

یک زندانی را با شلیک در بیمارستان طالقانی فراری دادند!

خودکشی دختر ۱۹ ساله با شلیک گلوله

شیطان پارس آباد به حکم اعتراض کرد/پرونده قتل «آتنا اصلانی» در دیوان عالی کشور

زن می خواست میوه بخرد شوهرش با چاقو او را زد/ قتل به خاطر متلک‌پرانی به دختر نوجوان

دختر 17 ساله با مرد 112 ساله ازدواج کرد +عکس

دسیسه شوم زن و شوهر جوان برای پسر 17 ساله/مهدی در خانه این زوج چه می کرد؟

کشف جسد تجزیه شده و برهنه در دل جنگل + عکس

موش ها باعث سیل های ویرانگر هستند!/سدها در خطر شکستن قرار دارند

شیطان اینترنتی به دخترخاله اش هم رحم نکرد/این مرد شکارچی کودکان بود + عکس

عجیب اما واقعی/این دزد ماشین میلیونر شد!

نجات ۲ دختر دانش‌آموزان از خطر قطع نخاع /شیرینی کوچک در برابر تلخی فاجعه واژگونی اتوبوس

زندانی قلدر همه ماموران پلیس را کتک زد! + فیلم هیجان انگیز

دعوای 2 مرد برهنه در خیابان/پلیس با شوکر سر رسید+ فیلم و تصاویر

راز عضویت 6 مقام دامپزشکی در باند مافیای گوشت برملا شد

قاتل دیوانه جسد زنش را 70 تکه کرد و ...+ عکس روز عروسی قاتل و همسرش

مریم 30 ساله تن به هر کاری داد تا اینکه فهمید باردار است و ...

پدرزن سابقم به زن دومم نظر داشت به او هشدار دادم گوش نداد تا اینکه.....+ عکس

پیشنهاد بی شرمانه یک مرد به همکار زن رسوایی به بار آورد

قطع دست و پای محدثه دختر حادثه دیده اتوبوس جاده داراب+ عکس

آویزان شدن مامور برق صومعه سرا براثر برق گرفتگی+ عکس

کدخبر: 302788 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟