گزارش جامانده از پرونده قتل آتنا اصلانی که قبل از محاکمه انتشار می یابد + عکس

به گزارش گروه جنایی رکنا، فاجعه مرگ دختر بچه دوست داشتنی پارس آبادی چنان شوک و غمی بر جامعه ایران وارد کرد که اکنون بعد از گذشت نزدیک به بیش از 40 روز کشف پیکر پاک آتنا، هنوز این موضوع در صدر اخبار است. حداقل در پارس آباد مغان، مطالبه قصاص جنایتکاری که این دختر را ربود و به قتل Murder رساند، همچنان داغ داغ است. به داغی غمی که چنان بر سینه مادر آتنا سنگینی می کند که او همچنان در بستر بیماری است و هر روزش را با گریه و زاری و غم فراغ دلبندش سپری می کند.
اما فارغ از موضوع قصاص، جلوگیری از وقوع چنین حوادثی، وظیفه ای است که همه مردم کشورمان از صاحبان قدرت و تریبون تا روزنامه نگاران و دیگر اصناف و اقشار جامعه، بایستی به جد به فکر آن باشند و از خانواده ها تا متون آموزشی ، قانونگذاری و سطوح کلان تر دغدغه کاهش آسیب های جسمی، روحی و صد البته جنسی به کودکان را داشته باشند.
دخمه شیطان
 مغازه قاتل آتنا، همان جایی است که مردم شهر، بعد از پی بردن به حقیقت مرگ آتنا با تجمع در مقابل آن، بی شرف بی شرف گویان ، آنجا را سنگ باران کردند. دخمه ای در ابتدای خیابان پزشکان پارس آباد. جایی که با محل همیشگی بساط دستفروشی پدر آتنا، کمتر از 10 متر فاصله دارد. بهنام پدر آتنا اگر می دانست آنجا دخمه شیطان Evil است، حتما دخترش را همراه روزهای سخت کار و کاسبی اش نمی کرد...
استتار سوابق قاتل
او خود ناگزیر از بساط گستری بود. بیکاری و مخارج زندگی خانواده چهار نفره، دستفروشی را تنها راه کسب درآمد حلال برای او قرار داده بود. اما صد افسوس که نگذاشته بودند بهنام و امثال بهنام بدانند که ساکن دخمه خیابان پزشکان، یک خلافکار متهم به قتل و آزار جنسی کودکان است. شهر کوچک مرزی پارس آباد، آنقدرها جای خوبی برای مخفی نگه داشتن سوابق خلاف ها نیست. اما اسماعیل مستتر شده بود. انگار که حاله ای نامرئی سوابق او را مخفی نگه داشته است. اهالی اتهاماتی را به برخی از اقوام قاتل که سمت هایی داشته اند، وارد می کنند و می گویند که آنها از او حمایت می کردند. با این حال نمی شود با جدیت این فرضیه را تائید کرد. ما فعلا به این بسنده می کنیم که قاتل دارای هوش سیاه بالایی بوده و اینچنین خود را از معرض اتهام عمومی مبرا می کرده است. 
نرو دخترم ، نرو !
بهنام، همسر و دو دخترش در کوچه مجاور مسجد جامع شهر، جایی در نزدیکی دخمه شیطان نامرئی زندگی می کردند. جایی که بعد از کشف راز گم شدن آتنا، سوت و کور شده است. دیگر کسی آنجا زندگی نمی کند. مادر آتنا می گوید که آتنا از گوشه گوشه خانه، از کناره درها و دیوارهای آن فریاد می زند . مادرش را می خواهد. گاهی لبخند می زند. گاهی گریه می کند. گاهی خواهرش آسنا را صدا می کند و آنوقت که به پدر می گوید با هم برویم سرکارت، مادر فریاد می کشد. نه ! دخترم. نه! نرو. آنجا دخمه شیطان نامرئی است. این کابوس ها مادر را از پا درآوده است و تنها راهی که برای بهنام مانده، این است که همه خانواده را به خانه مادرزنش ببرد.
زیرنهر تراب
جایی در فقیرترین محله شهر. زیرنهر تراب. کوچه ای که مادربزرگ آتنا در آنجا زندگی می کند به رود ارس منتهی می شود. مرز ایران و جمهوری آذربایجان. آنها در کناره مرز زندگی می کنند، اما صدای غم و اندوهشان را کوچه پس کوچه های سراسر ایران شنیده شد. همانطور که وقتی من پای به خانه مادر بزرگ گذاشتم، گروهی از اهالی تبریز هم برای ابراز همدردی وارد منزل شدند. افرادی هیچ نسبت و آشنایی با خانواده اصلانی نداشتند و فقط و فقط برای ابراز همدردی آمده بودند.
این دو دختر
جلوی در کوچه، کودکی را دیدم که در عالم کودکی اش به مردم نگاه می کرد و هیچ نمی گفت. گفتند او آسناست. وقتی که با بهنام مصاحبه ام را آغاز کردم، آسنا روی پای پدرش دراز کشید و به سرعت خوابش گرفت. خدا می داند که چند بار آتنا هم اینگونه در اغوش یا روی پای پدر به خواب رفته است.
ماجرای نقش برادران قاتل در انتقال جنازه!
البته شاید ریشه این بی اعتنایی ها در شایعاتی است که در منطقه رواج یافته است. در پارس آباد عده ای مدعی اند که برخی از برادران قاتل می خواسته اند جنازه آتنا را مخفیانه از پارکینگ خارج کنند. آنها برای این ادعای خود داستانی هم دارند. در همسایگی قاتل شیطان صفت، منزلی قرار دارد که دارای دو دوربین مداربسته است. آنطور که یکی از اهالی شهر مدعی بود یک روز قبل از اینکه یافتن جنازه گزارش شود، برق منطقه می رود و یکی از برادران اسماعیل سعی می کند تا همسایه را برای قرار دادن وانت خود در مقابل دوربین ها مجاب کند، تا اینگونه بتواند جنازه را از پارکینگ خارج کند. این اتهام خیلی جدی تر از چیزی بود که بتوانم بی اعتنا به آن از پارس آباد خارج شوم به همین دلیل به محل زندگی اسماعیل رفتم و زنگ همسایه ها را زدم تا بتوانم درستی یا نادرستی این ادعا را کشف کنم. در پرس و جوهای من کسی ماجرای وانت را تائید نکرد. هیچ کس از همسایه ها، ماجرای انتقال وانت را ندیده و نشنیده بود. اما سه تن از آنها قطع برق را تائید کردند. حتی یکی از همسایه ها مدعی شد که کابل های تیر برق مقابل منزل اسماعیل قاتل، بریده شده بود. با همه اینها چیزی که احتمال تلاش برادران قاتل در جابجایی جنازه را تا حدودی دور از ذهن می کند این بود که دوربین های مداربسته در همسایگی منزل قاتل حتی در زمان قطع برق هم می توانستند از محل فیلمبرداری کند. بنابراین شاید بتوان این ماجرا را غیر واقعی دانست. البته بررسی صحت و سقم آن مسولیت ماموران آگاهی است. چنانچه توانایی اینکار را داشته باشند.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی رکنا را از دست ندهید:

اولین مصاحبه پدر آتنا اصلانی پس از جلسه محاکمه / ما را از جلسه خارج کردند + عکس

مواجهه پدر و مادر آتنا اصلانی با شیطان پارس آباد در اولین جلسه دادگاه + عکس های دیدنی

این زوج خوشبخت 16سال است که فقط روزها باهم زندگی می کنند!+عکس

2 پسر جسد دختری را در فریدونکنار رها کردند و ....

قتل دخترک گرسنه در خشم ناپدری + عکس

اولین گزارش از دادگاه شیطان پارس آباد / قاتل آتنا اصلانی از خود دفاع می کند

خواننده سرشناس در بیمارستان بستری شد

لحظات دلهره آور خودکشی دختر روی پل هوایی

شگردهای عجیب این 2 چهره سابقه دار را بخوانید و مراقب سایت دیوار باشید + عکس چهره باز

بلایی که عروسک شیطانی سر زن جوان آورد + فیلم

اقدامات کثیف یک مرد و زن صیغه ای مجازات اعدام داشت +عکس

حمایت عجیب از شکارچی شیطان صفت 2 زن/23 نفر کشته شدند+عکس

ادعای عجیب پزشک تبریزی در اولین جلسه دادگاه +عکس

قطع دست دختر 15 ساله به خاطر تلفن همراه در خیابان +عکس

جادو و جنبل خواهر شوهر، نوعروس را خیلی زود بیوه کرد

شلیک در تاریکی! / جوان مشهدی در حالت مستی عمویش را کشت

اعدام زن سرطانی به خاطر قتل دخترش در خواب / در کرج رخ داد +عکس

عشق های تصادفی! / 4 سرنوشت از دختر و پسرهایی که در سرمستی بودند و ...

عاملان حادثه آتشین به پرداخت دیه محکوم شدند

عکس های شیطان پارس آباد قبل از انتقال به دادگاه برای محاکمه

 

کدخبر: 296762 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟