سرهنگ "سید جواد رضوی" اظهار داشت: شخصی در نیمه شب پنجشنبه گذشته به قصد استراحت در سه راهی روستای قلعه سفید در کنار جاده خودروی خود را پارک می کند. که در همین حین دو نفر راکب موتورسیکلت با سر و صورت پوشیده وی را با اسلحه کلاش تهدید و خودروی وی را سرقت Stealing می کنند.

✅وی بیان داشت: با تماس این فرد به مرکز فوریت های پلیسی 110، ماموران انتظامی کلانتری شهر دالکی که نزدیکی محل وقوع حادثه Incident در حال گشت زنی بودند در کمترین زمان ممکن در محل حاضر شده و با توجه به اقدام به موقع ماموران گشت انتظامی، سارقان مجبور شدند خودروی سرقتی، موتورسیکلت و اسلحه خود را در مسیر رها و با استفاده از تاریکی شب اقدام به فرار Escape کردند.

✅سرهنگ رضوی گفت: کاراگاهان پلیس Police آگاهی از طریق موتوریسکلت به جامانده سارقان هویت یکی از آنها را که دارای سوابق متعدد کیفری بود شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش وی را دستگیر و به مرکز پلیس انتقال دهند.

✅فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان عنوان داشت: این متهم در بازجویی اولیه پلیس به سرقت مذکور با همدستی فردی به نام "رسول-ی" اعتراف کرد که ضمن هماهنگی با مقام قضایی همدست سارق دستگیر و هر دوی آنها در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 285375 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟