قتل پیرمرد تنها به خاطر ضمانت از یک قاتل زندانی+عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ نادر سهیلی رییس پلی خرمشهرگفت: ساعت 13 روز گذشته دو مرد با لباس محلی که خود را به عنوان مهمان معرفی کرده بودند وارد خانه ای در منطقه کوتشیخ خرمشهر می شوند و سپس با بیرون کشیدن اسلحه از زیر لباسشان اقدام به تیراندازی به سمت مرد 70 ساله کرده و پس از قتل Murder پا به فرار Escape می گذارند.
سرهنگ سهیلی افزود: با اعلام این خبر خیلی زود ماموران وارد عمل شده و در گام نخست تحقیقات پی بردند که دو مرد مسلح قبل از جنایت، در منطقه نزدیک به پل Bridge جدید خرمشهر به پسر این مرد حمله کرده و پسر جوان را از ناحیه پا مجروح کرده اند که اهالی محل پسر جوان را به بیمارستان منتقل کرده اند.
رییس پلیس Police خرمشهر از انگیزه قاتل The Murderer گفت: انگیزه قاتل به دلیل ضمانت این پیرمرد برای آزادی Freedom موقت یه قاتل در اهواز بود و دو مرد مسلح که از طایفه مقابل ( خانواده مقتول) بودند پس از تهدیدهای زیاد دست به قتل این پیرمرد تنها زده اند.
بنا به این گزارش، با وجود فراری بودن متهمان تحقیقات پلیسی برای دستگیری 2 مرد مسلح در دستور کار ماموران قرار دارد و تیم های پلیسی در استان خوزستان تجسس های پلیسی را آغاز کرده اند.
فرمانده نیروی انتظامی خرمشهر در پایان گفت: قاتل متواری است و عملیات جستجو برای دستگیری او در سطح استان خوزستان فعال شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 283814 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟