حجم ویدیو: 15.78M | مدت زمان ویدیو: 00:01:57

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سحرگاه امروز میدان المپیک تهران شاهد کشته شدن یک زن به ضرب گلوله پلیس Police و مجروح شدن یک تن دیگر شد.
سرکلانتر دوم پلیس پایتخت در خصوص این حادثه Incident گفت: سحرگاه امروز گزارش یک زورگیری داخل خانه یکی از اهالی منطقه غرب تهران به ارائه شد.

photo_2017-07-17_15-42-12
وی اضافه کرد: زورگیران که مدارک قربانی را سرقت Stealing کرده بودند برای پس دادن آن ها درخواست مبلغ 700 هزار تومان کرده بودند، در ادامه ماموران محل قرار را تحت پوشش قرار دادند و پس از اینکه سه زورگیر متوجه حضور ماموران شدند از محل گریختند و تعقیب وگریز به وسیله خودرو آغاز شد.
سرکلانتر دوم پلیس پایتخت خاطرنشان کرد: ماموران زورگیران را تحت تعقیب قرار دادند اما علی رغم فرمان ایست توجهی نکردند و به مسیر خود ادامه دادند.
وی افزود: در این تعقیب و گریز چند خودرو نیز آسیب دیدند در ادامه ماموران به خودرو شلیک کردند که منجر به مجروح شدن دو تن از زورگیران شد که یکی از آن ها به دلیل شدت جراحات وارده جان باخت و دیگری به بیمارستان منتقل شد.
سرکلانتر دوم پلیس پایتخت بیان کرد: داخل خودروی متهمان اموال مسروقه پیدا شد. متهمان دارای اتهامات آدم ربایی، ایجاد ضرب و جرح عمدی و تجاوز Rape به عنف هستند که در حال حاضر پرونده در مراجع قضائی در حال رسیدگی است.
مالباخته هنگامی که از دستگاه عابر بانک پول گرفته بود و به سمت خانه خود در حال حرکت بود طعمه زورگیران شد، نفر سوم نیز در تحقیقات پلیسی دستگیر شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 283725 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟