واقعیت نبش قبر یک امامزاده در نور چه بود؟+ عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، حجت السلام والمسلمین عیسی نوپاحیدری رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نور گفت:‌ اطلاعات منتشر شده روزهای اخیر در شبکه های اجتماعی بویژه کانال های تلگرامی مبنی بر نبش قبر امامزاده سید عبدالله شیرسوار در روستای ناتل از توابع این شهرستان کاملا بی اساس و صحت ندارد.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نور افزود:‌ به دنبال انتشار این اخبار پنجشنبه گذشته در فضای مجازی، این موضوع با هماهنگی شورای تامین شهرستان پی گیری شد.
نوپا حیدری اظهار کرد:‌ بدنبال آن نیز منطقه مورد بازدید قرار گرفت که حفاری هایی پیرامون این امامزاده صورت گرفته است ولی هیچ آسیبی به قبر وارد نشده است و اینکه گفته شده قبر باز شده اصلا صحت ندارد.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نور ادامه داد:‌ هم اینک این موضوع برای پی گیری قضائی در دستور کار کارشناسان این نهاد قرار گرفته و امروز نیز نشستی با حضور نمایندگان و هیات امنای 11 روستایی که امواتشان در محوطه این امامزاده دفن می کنند، خواهیم داشت.
نوپا حیدری با ابراز نگرانی از هتک حرمت به بارگاه امامزادگان از سوی افراد سودجو در برخی از مناطق غرب مازندران گفت: متاسفانه عده ای افراد سودجو و از خدا بی خبر اقدام به حفاری های غیرمجاز با هدف سرقت Stealing اشیای عتیقه در محوطه های امامزادگان می کنند.
وی در پایان گفت:‌ به عنوان نمونه تاکنون دو مورد حفاری غیرمجاز در امامزاده سید عبدالله شیرسوار از توابع این شهرستان صورت گرفته و هم اینک درحال پی گیری شناسایی این افراد متخلف دراین منطقه هستیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 280502 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟