به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ فرامرز عبدالله زاده پاشاکی رئیس پلیس Police رباط کریم در صبح شنبه در جمع خبرنگاران با بیان خبر پلمب یک رستوران در رباط کریم اظهارکرد: در پی اعتراض مکرر امت حزب الله و برخی مسئولان شهرستان، یکی از رستوران های این شهرستان واقع در بلوار آزادگان رباط کریم به دلیل عدم رعایت شئونات اسلامی و برپایی رقص و پایکوبی پلمب شد.
این مقام انتظامی افزود: متصدی این واحد صنفی در یک اقدام خودسرانه پلمب را فک کرد که بلافاصله با اقدام قاطع پلیس مواجه و در این خصوص ۵ نفر دستگیر و بازداشت شدند.
وی در ادامه بیان کرد: متصدیان این واحد صنفی برخی دختران و زنان را به صورت دسته جمعی و انفرادی دعوت به رقص و پایکوبی می کردند.
عبدالله زاده پاشاکی اضافه کرد: در خواست پلیس از دستگاه قضائی برخورد با عاملان این اقدام غیر قانونی و خلاف شرع طبق مواد ۵۴۳ و۶۳۹ قانون Law مجازات اسلامی است.
رئیس پلیسرباط کریم با بیان اینکه پلیس از همه متصدیان واحد صنفی می خواهد خلاف قانون و شرع اقدام نکنند، گفت: از دستگاه قضایی شهرستان به ویژه دادستان شهرستان در برخورد قاطع با متصدیان این رستوران سنتی تشکر می کنم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 280010 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟