چندی پیش دختر جوانی با ظاهری آشفته به اداره پلیس Police رفت و ادعا کرد دو مرد جوان که امیر و امید نام دارند، به او تجاوز Rape کرده‌اند.

او به مأموران گفت: برای خرید لباس به مغازه‌ رفته بودم، قبلا هم از آنجا خرید کرده بودم و فروشنده‌ها را می‌شناختم. برای رفتن به توالت به طبقه بالای مغازه که به‌عنوان انبار از آن استفاده می‌کنند، رفتم که متوجه شدم یکی از فروشنده‌ها پشت سرم به طبقه بالا آمد و با روسری جلوی دهانم را گرفت و به من تجاوز کرد. بعد از چند دقیقه، برادرش به طبقه بالا آمد. از او کمک خواستم؛ اما او نیز من را آزار داد.

مأموران با شنیدن این خبر، تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کرده و از دو مرد جوان بازجویی کردند. آنها به مأموران گفتند دختر را نمی‌شناسند و هرگز به او آزار نرسانده‌اند؛ اما نتایج بررسی‌های پزشکی قانونی حاکی از آن بود که امیر با این دختر جوان رابطه برقرار کرده است.

در ادامه تحقیقات، امیر هنگامی که متوجه شد مأموران مدارک محکمی علیه وی دارند، اعتراف کرد و گفت: من با دختر جوان رابطه‌ داشته‌ام؛ اما امید با توجه به اینکه شاهدان دیده بودند که به طبقه بالا رفته است، همچنان بر بی‌گناهی خود پافشاری کرد و ادعا کرد هرگز آزار و اذیتی به این دختر نرسانده است.

با توجه به شکایت دختر جوان و سایر مدارک موجود در پرونده، کیفرخواستی علیه آنها صادر و پرونده برای رسیدگی به شعبه هشتم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی Judge اصغرزاده ارسال شد.

روز گذشته در جلسه رسیدگی به این پرونده، ابتدا شاکی در جایگاه ویژه ایستاد و شکایت خود را مطرح کرد سپس امیر برابر قضات ایستاد و گفت: قبول دارم که با این دختر ارتباط داشتم؛ اما او با میل خود این کار را انجام داد. چطور می‌توانستم به زور به او تجاوز کنم؛ درحالی‌که طبقه پایین مغازه ما همیشه شلوغ است و مردم در رفت‌و‌آمد هستند. سپس نوبت به امید رسید.

او در دفاع از خود، گفت: من با این دختر رابطه‌ای نداشتم و به او آزار و اذیتی نرسانده‌ام. در پایان جلسه، قضات وارد شور شدند و امیر را به صد ضربه شلاق Whip و امید را به ٩٩ ضربه شلاق محکوم کردند و به‌عنوان مجازات تکمیلی، رأی به اخراج هر دو نفر از ایران و بازگشت به افغانستان دادند.

قاضی اصغرزاده درباره اخراج این دو نفر از کشور، گفت: دادگاه به‌عنوان مجازات تکمیلی، حضور این دو نفر را به دلیل تجاوز به ناموس ایرانیان خطرناک تشخیص داد و رأی به اخراج این دو نفر از کشور داد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

جوان شیطان صفت پای چوبه دار درکرج توبه کرد و ...

سیامک دستمزد مرا به زنم می داد تا اینکه او درباره زنم حرفهای زشتی زد و من ...

پایان شوم آخرین قرار دختر و پسر کرجی در پارک چیتگر

علت جنجالی مرگ بهروز شهرکی

قاضی عالی رتبه پشت میز قضاوت درگذشت + عکس

فیلم لحظه آماده شدن مرزبانان ناجا قبل از عملیات + عکس

آزار هولناک نوید کوچولو توسط ناپدری اش در حمام +عکس 14+

حجت با تهدید چاقو مرا به کمربندی آزادگان برد و ... / مهسا مدام می گفت ارتباط پنهانی مان را به زنم می گوید که ... + عکس

حکم عجیب برای 2 افغانی شیطان صفت در تهران / نگار 22 ساله را به طبقه دوم فروشگاه بردند و ...

پدرم با زنان غریبه ارتباط داشت اما وقتی فهمیدم مادرم را طلاق می دهد، کنترلم را از دست دادم و ... + عکس

اگر خودرویتان را در استان فارس یا مرکزی سرقت کردند؛ اینجا را ببینید

فیلم لحظه تیراندازی مرگبار در یک عروسی را ببینید / رسمی که خاطره تلخ برجای گذاشت

سقوط مشکوک و مرگبار زن 23 ساله از ساختمانی در الهیه

اقدام زشت خواهرزن در خانه داماد

قتل دوست صمیمی در جاده شمال به خاطر ارتباط پنهانی با زن او+ عکس

انفجار وحشت آور در ملاصدرا تهران

من در تلگرام با مهناز آشنا شدم او از من خواست به کرج بروم و...

حمله تروریستی به رئیس جمهور خنثی شد

سقوط درخت روی اتوبوس بی آر تی در خیابان ولیعصر+ عکس

آزار و اذیت دختر جوان توسط مربی فوتبال معروف!

فوری / کشف لانه لوازم جاسوسی در شمال تهران / سپاه وارد عمل شد

 

کدخبر: 278817 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟